کد خبر: ۱۶۴۴۷۹
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۱

حاشیه دیدار گهر و ملوان؛ درگیری طرفداران دو تیم و شکستن سر یک هوادار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: طرفداران دو تیم گهر زاگرس و ملوان انزلی با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های گهر درود و ملوان انزلی از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 20:45 امروز به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد که این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.

* در بین دو نیمه هواداران دو تیم که تعداد آنها حدودا به 6 هزار نفر می‌رسید، شدیدا درگیر شده و به زد و خورد با یکدیگر پرداختند که با وساطت نیروی انتظامی این درگیری غائله پیدا کرد اما با این حال چند نفر مصدوم شدند و برای مداوا به کنار زمین انتقال پیدا کردند. یکی از هواداران از ناحیه سر دچار شکستگی و برای مداوا با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

* استقبال از این دیدار با اینکه هیچ کدام از دو تیم از استان البرز نیستند، بسیار خوب است که شاید حتی در دیدارهای سایپا نیز این جمعیت به ورزشگاه نمی‌آید. با توجه به فراهم نبودن شرایط برگزاری بازی‌ها در دورود بازی‌های خانگی گهر در کرج برگزار می‌شود.

* در ترکیب ملوان بازیکنانی مانند مازیار زارع، پژمان نوری و جواد شیرزاد حضور دارند و از سوی دیگر علیرضا محمد و مجتبی زارعی از بازیکنان سرشناس گهر هستند. ضمن اینکه علیرضا نیکبخت واحدی و محمد پروین که در ترکیب 18 نفره گهر حضور ندارند از روی سکوهای ورزشگاه این دیدار را تماشا می‌کنند.

* این دیدار تا دقیقه 52 با یک گل به سود ملوان در جریان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
0
0
باسلام و خسته نباشید و تشکر از محتوای سایت و اینکه من از علاقه مندان سایت هستم تقاضا دارم در املاءو نوشتن متون خبرها دقت بیشتری بفرمایید تا واژه ها صحیح نوشته شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
0
0
باسلام من از حاضران در ورزشگاه بودمو از نزديك ترين نفران به صحنه پنالتي .بريد نگاه به فيلم كنيد اصلا پنالتي نبود.در ضمن من براي ملواني ها متاسفم كه جنگ را درست كردن و موجب حبس خودشون در استاديوم شدن.
نيكبخت هنوز ليگ شروع نشده مصدومممممممممممههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
0
0
مسئولان گهر باید همزمان با ورود تیمشون به لیگ برتر فرهنگ و دیسیپلین این بازی ها رو هم به هوادارانشون آموزش بدن تا مایه ابروریزی نشن طوری که گفته بشه این تیم لیاقت اومدن به لیگ برتر رو نداره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین