کد خبر: ۱۶۴۵۸۶
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۹

«قهوه تلخ» ۱۰روز دیگر تمام می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خشایار الوند گفت: ما هم اکنون مشغول نگارش بخش پایانی «قهوه تلخ» هستیم و فکر می‌کنم کار نویسندگان این گروه تا ۱۰ روز دیگر به پایان برسد. البته تصیربرداری این مجموعه نیز تا دو هفته دیگر به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: با محسن تنابنده صحبت‌هایی درباره نگارش فیلمنامه «پایتخت۲» انجام داده‌ایم که پس از پایان مجموعه «قهوه تلخ» قطعا همکاری با وی را آغاز می‌کنم.

نگارش «پایتخت۲» در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای انجام خواهد شد. قصه این مجموعه مربوط به سفری است که این خانواده در ایام نوروز به جنوب خواهند داشت و علت سفرشان هم رساندن گنبد و گلدسته‌ای پیش ساخته از تهران به جنوب کشور است. در حین سفر اتفاقاتی برایشان رخ می‌‌دهد.

به گزارش مهر،سریال «پایتخت» نوروز ۹۰ به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم از شبکه یک پخش و با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شد. به همین دلیل مسوولان این شبکه تصمیم گرفتند سریال «پایتخت ۲» را برای نوروز ۹۱ نیز روی آنتن بفرستند، اما به علت حضور تنابنده در فیلم سینمایی «محمد (ص)» این کار می‌سر نشد و کار به نوروز ۹۲ موکول شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
0
0
سلام ، قهوه تلخ ، تلخی کام خیلی از مردم را تلختر کرد و کام عده ای هنرمند که در این شرایط باید با مردم راه می آمدند و هنرشان هرشب در دید عموم مردمی که گرفتاری دارند ، می آمد ،در عوض میلیاردها تومان به جیب عوامل آن رفت و این یک نوع نامردمی در این شرایط بود و خاطره شیرین خدمت هنری بعضی از این آقایان ، به کام خیلی از مردم تلخ گردید و وقتی با ماشینهای چندصدمیلیونی هم جلوی دوربینها ژست می گیرند ، ناخودآگاه تلخی قهوه را در تمام وجود و روحمان ، احساس می کنیم . همه طرفدار زندگی
بهتر و رفاه بیشتر هستند ولی به چه قیمتی ؟؟؟؟؟
در این شرایط اجتماعی ، از هر قشری که باشیم ، از نوع مردمی آن باشیم ، یعنی مسئول مردمی ،بازیگر مردمی، ورزشکار مردمی ، نماینده مجلس مردمی و خلاصه در تمامی امور مردمی باشیم و خود را تافته جدا بافته نبینیم . انشاءالله .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
0
0
این نظر رو برای اون دوستی می نویسم که اون نظر خنده دار و البته تاسف آور رو نوشته.دوست عزیز بیاییم ادبیات ..سلحشوری را از گفتمان روزمره خود پاک کنیم.اگر سریال قهوه تلاخ در سیمای ...ملی ما پخش نشد نشئت گرفته از کج سلیقگی و..بودن مدیران آن رسانه است نه عوامل قهوه تلخ درست همان موضوعی که اکنون در مورد حق پخش قانونی فوتبال می بینیم.شما وامثال شما عادت کرده اید فوتبال .. ببینید.فیلم کپی و .. ببینید.شما نمی خواهید کمی هم خرج کنید.چطور زمانی که هنرمند زحمت می کشد و انتظار دارد من نوعی کار اورجینالش را بخرم اما سی دی کپی می خرم محق نیست؟آیاحالا آن هنرمندمردمی است؟هنرمندی که از این راه کسب درآمد می کند و نان سر سفره خانواده می برد. مشکل شما ماشین چندصد میلیونی آقای مدیری و امثالهم است؟آیا شما به ایشان حق نمی دهید که برای تمام خنده هایی که در تمام این سالها برلبان ما نشاند این کمترین پاداش برای ایشان وامثال ایشان است.دوست عزیزشما به سیاست سازمان ... ملی صداوسیمای ما اگر نگاه کنید متوجه خواهید شد جز.....بحث آقای مدیری به کنار چرا فرد توانمندی مانند آقای عطاران در تلویزیون نیست؟چرا آقای علیخانی را فقط سال به سال می آورند که مشتری را از دست ندهند؟چرا فرزاد حسنی نیست؟بله برادرمن اینها کج سلیقگی است.ما چوب کار دیگری را می خوریم.من با تمام افتخار قهوه تلخ خریدم.دیدم و لذت بردم.من از آقای مدیری و گروهش متشکرم و از خدای متعال برایشان موفقیت روزافزون را خواهان.کمی سلحشور نباشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
0
0
با سلام ، موضوع اینجاست که بی قانونی و بی عدالتی در خیلی از موارد مثل سینما ، ورزش ، محیط کار و جامعه به چشم میخورد . چطور هنرمندان خیلی خوب و باسابقه و هنرمندان جدید و فعال ، دم از بیکاری می زنند و کاری برایشان نیست و تنها تعدادی هستند که میدانند چگونه نان را به نرخ روز بخورند . از آب گل آلود ، ماهی بگیرند . حالا کمی هم خواستند ژست با ماشینهایشان را بگیرند ، اصلا" ژست گرفتن ندارد و باید خیلی عادی برایشان باشد .
البته این شیوه در حال حاضر در فوتبال ماهم وجود دارد و خیلی از ورزشکاران بیکار هستند و باز عده ای ، مشغول سوء استفاده از بیت المال هستند و بازهم نان را به نرخ روز می خورند .
.دوست عزیز ، فرصت طلبی و نان را به نرخ روز خوردن ، کار همه کس نیست و بعضی ها می دانند و می توانند و با معیارهای خیلی پوچ ، سوار بر موج فرصت طلبی ، خودشان را به ساحل تبعیض ها ، می رسانند و خود را ارضاء می کنند .
کمی خرج کردن دردیدن فیلم را به مردم زحمت کش و گرفتار ما توصیه نکنید که متاسفانه موج مادی گرائی جامعه را فرا
گرفته و معیارها ، همین زرق و برقها و تجملات زندگی است با ترفندهای مختلف ، و نه ساده زیستی و مردمی بودن و زندگی کردن با مردم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
0
0
کار را یکی دیگه میکنه. پول را یکی دیگه می خوره. جیب یکی دیگه خالی میشه . شما .....چرا با هم کل کل میکنید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین