کد خبر: ۱۶۴۶۰۵
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳

انهدام باند دارو دزدان در گيلان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گيلان از دستگيري مردي كه اقدام به ايجاد باند سرقت دارو و فروش آن در خارج از شبكه كرده بود، خبر داد.

سرهنگ مجيد مرآت در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ماموران از طريق منابع اطلاعاتي از فعاليت باندي كه اقدام به سرقت دارو و فروش آن در بازار آزاد كرده بودند، مطلع شده و تحقيقات خود براي دستگيري اعضا و سركرده آن را آغاز كردند.

وي با بيان اينكه سرانجام ماموران با انجام تحقيقات پليسي دو تن از اعضاي اين باند به هويت «بهزاد» و «حميد» را به هنگام عرضه داروي سرقتي با ارزش تقريبي 400 ميليون ريال را شناسايي كرده‌اند، اظهار كرد: پس از دستگيري و انتقال اين افراد به مقر انتظامي، آنان معترف شدند كه رييس آنان فردي به هويت «منوچهر» است كه با ايجاد شبكه‌اي اقدام به عرضه داروهاي سرقتي در بازار كرده است.

مرآت ادامه داد: با اطلاعات به دست آمده ماموران تحقيقات خود براي شناسايي و دستگيري منوچهر را آغاز كرده و پس از هماهنگي قضايي در عملياتي وي را دستگير كردند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گيلان افزود: پس از دستگيري متهم، مشخص شد وي پيشتر به اتهام خيانت در امانت، سرقت دارو و به آتش كشيدن يك انبار دارو در استان گيلان دستگير شده و پس از طي مراحل قانوني از مجازات تبرئه شده بود.

وي با بيان اينكه متهم در تحقيقات و نيز رويارويي با دست‌خط خودش كه ليست داروها را براي بازار تنظيم كرده بود، چاره‌اي جز اعتراف نديد و به بزه انتسابي معترف شد.

به گزارش ایسنا،معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گيلان با بيان اينكه از مخفي‌گاه متهم مقدار زياد ديگري از داروهاي سرقتي به ارزش 500 ميليون ريال كشف شد، گفت: منوچهر پس از تشكيل پرونده به دادسرا و پس از آن روانه زندان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین