کد خبر: ۱۶۴۶۱۶
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵

شهر ری از تهران جدا می شود؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نایب رئیس شورای اسلامی اسلامی شهر تهران گفت: تأسیس شهرداری مستقل در شهرستان ری به نقع مردم نیست ضمن اینکه موضع جدا سازی در اولین فرصت در شورای شهر بررسی می‌شود. 

حسن بیادی با اشاره به سفر رئیس جمهور به شهرستان ری و مصوبه جدا سازی شهرداری شهرستان ری از تهران اظهار داشت: اگر چه نظر رئیس جمهور محترم است و در صورت تصویب ما نیز طبق قانون از آن تمکین خواهیم کرد اما به نظر شخصی بنده از لحاظ امنیتی و اجتماعی مردم شهرستان ری از این اقدام متضرر خواهند شد.

وی تصریح کرد: همان طور که مردم شهر قدس، چهاردانگه، باقرشهر و کهریزک در خصوص جداسازی از تهران ضرر کردند و الان نیز اکثرشان به دنبال این هستند مجددا به تهران وصل شوند جداسازی شهرستان ری نیز مشکلات اینچنین خواهد داشت.

بیادی اضافه کرد: هرجایی که از تهران جدا شده است به نفع مردم نبوده است و یحران امنیت اجتماعی که در شهر قدس و اطراف آن وجود دارد حاکی از جدا شدن از شهر تهران است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: استفاده بی‌رویه از منابع و زمین‌های این مناطق بدون داشتن طرح‌های جامع و تفضیلی و کار کارشناسی منجر شده است که برخی از افراد سوء آستفاده‌های کنند که در نهایت اثار این آسیب‌ها به پایتخت منتقل خواهد شد.

به گزارش فارس،وی خاطر نشان کرد: جداسازی شهرستان ری از تهران در شورای شهر در اولین فرصت بررسی می‌شود و اعضاء نظرات خود را بیان خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین