کد خبر: ۱۶۴۶۵۰
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶

حرکت بی‌سابقه هالیوود در واکنش به کشتار «شوالیه تاریکی»

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این تصمیم در واکنش به کشتار روز جمعه در یک سالن سینما در کلورادو که 12 کشته و ده‌ها برجا گذاشت، اتخاذ شده است. 

استودیو برادران وارنر جمعه عصر اعلام کرد به احترام قربانیان تیراندازی که هنگام نمایش نیمه‌شب فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» در یک سالن سینما در اورورا در حومه دنور روی داد، این هفته آمار فروش این فیلم را اعلام نخواهد کرد.

به دنبال اعلام این خبر، دیگر استودیوها و پخش‌کننده‌ها هم گفتند احتمالا این هفته آمار فروش فیلم‌های خود را اعلام نمی‌کنند. البته این به آن معنا نیست که استودیوها از عملکرد فیلم‌های خود بی‌خبر هستند.

«شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» که سومین و آخرین فیلم بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان است، از یک دقیقه بامداد روز جمعه در 3700 سینما در سراسر آمریکا روی پرده رفت. این فیلم ابرقهرمانی در نمایش‌های نیمه‌شب 30.6 میلیون دلار به دست آورد و پس از آخرین فیلم «هری پاتر» (43.5 میلیون دلار)، بیشترین فروش نیمه‌شب یک فیلم را کسب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، برآوردهای اولیه حاکی است «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» با وجود کشتار تکان‌دهنده در کلورادو روز جمعه بین 80 تا 90 میلیون دلار فروخته و احتمالا تا یکشنبه شب مجموع فروش هفته اول خود را به رقمی بین 170 تا 180 میلیون دلار می‌رساند. 

ترجمه: علی افتخاری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
0
0
سلام ، متاسفانه تاثیری که بعضی از فیلمها روی تماشاچیان
می گذارد ، خیلی زیاد است و قهرمان این فیلم مثلا" شخصیت مثبتی داشته است که عاقبت اینطور شده است و ببینیم که اگر
شخصیت منفی ، آرتیست فیلم داشته باشد ، چه به روز خیلی
از انسانهای کم جنبه پیش می آید . کسی که این کشتار را
کرده ، بزرگسال بوده است ، وای به حال بچه ها .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
0
0
سلام وقتي فيلمهاي اکشن وجنگي وخشن در سينما وتلويزيون جاي فيلمهاي احساسي وعاطفي را مي گيرد موجب بالا رفتن درجه خشونت وپرخاشگري خصوصا در سنين جواني ميشود که محل تخليه هيجانات ناشي از اين محرکها جامعه واجتماع است.همچنين وقتي کسب درآمد وپول وجلب وجذب مشتري وايجاد روحيه جنگي در مردم حرف اول را مي زند بايد منتظر عواقب ناشي از اين نحوه تفکر باشيم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین