کد خبر: ۱۶۴۶۶۲
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی: بازنشستگان هر ۴ ماه یکبار ۴۰۰ هزار تومان پاداش می گیرند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خرداد امسال سعید مرتضوی مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی اعلام کرد: از ابتدای سال‌جاری به مجموع حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران مبلغ 100هزار تومان افزوده خواهد شد که از هفته تأمین‌اجتماعی در نیمه دوم تیرماه پرداخت آن آغاز می شود. 

این اضافه حقوق در تیر پرداخت نشد و اعتراض بازنشستگان را به همراه داشت.پس از آن علی اکبرخباز‌ها در گفت وگو با خبرآنلاین اعلام کرد:بازنشستگان نگران نباشند از پنجم مرداد 18 درصد به حقوق بازنشستگان علاوه بر 100 هزار تومان پرداخت می شود. 

اما افزایش 100 هزار تومانی علاوه بر 18 درصد با مخالفت هیات امناء مواجه شد. خبازها در این باره به خبرآنلاین اعلام کرد: این مخالف هیات امنا سبب شد تا آقای مرتضوی رئیس صندوق تامین اجتماعی اعلام کند این 100 هزار تومان هر 4 ماه یکبار به حساب بازنشستگان واریز می شود. 

وی ادامه می دهد:برخلاف آنچه که پیش از این اعلام شده بود، افزایش 18 درصدی حقوق بازنشستگان با کف 100 هزارتومانی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبر آنلاین، خبازها با بیان اینکه با اجرای این بخشنامه، هیچکس کمتر از 100 هزارتومان افزایش حقوق نخواهد داشت می گوید:چون اضافه حقوق بازنشستگان 18 درصد اعلام شده و همه جا 15 درصد بود قرار شد که افزایش 18 درصدی حقوق بازنشستگان با کف 100 هزارتومانی صورت ‌گیرد یعنی اگر بیمه شده‌ای مطابق 18 درصد، 50 هزار تومان افزایش حقوق داشته باشد، این میزان به 100 هزارتومان افزایش می‌یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین