کد خبر: ۱۶۴۷۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۶

احمد رضا عابدزاده: دیگر نمی خواهم به ایران برگردم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین قدوسی: خیلی وقت بود که صحبت نمی کرد.ترجیح داده بود سکوت کند و در مورد مسائل فوتبال ایران حرف نزند.حتی آمدن پسرش به ایران هم باعث نشد تا او سکوتش را بشکند.«چه حرفی باید بزنم؟از اول هم گفته بودم که در کار امیر دخالتی نمی کنم.باید خودش تصمیم بگیرد و خوب و بدش را هم باید خودش تشخیص بدهد.» 

احمدرضا عابدازده اما در گفت و گو با خبرآنلاین؛در مورد تمام اتفاقات اخیری که افتاده است حرف زد.او گلایه کرد و از ناراحتی هایش گفت.ناراحتی از کسانی که در راس فوتبال ایران قرار دارند و او به خاطر آنها تصمیم گرفته است تا دیگر به ایران برنگردد!

مدت زمان زیادی است که خبری از احمد رضا عابدزاده نیست.چه خبرها؟
من در آمریکا هستم و دارم کار خودم را می کنم.نمی خواهم حرفی بزنم.
اما بالاخره مردم می خواهند بدانند که عابدزاده این روزها چه کارهایی انجام می دهد؟
مردم لطف دارند.اما شما هر وقت که می خواهید با من حرف بزنید پای مردم را وسط می کشید.من در تیم لوس آنجلس بولز فعالیت می کنم و کارم در شهریور ماه در این تیم تمام می شود. 

پس از اتمام این قرارداد به ایران بر می گردید؟
فعلا هیچ برنامه ای ندارم.راستش دیگر نمی خواهم به ایران برگردم و قرار است در آمریکا بمانم و کارم را انجام بدهم.از یک تیم دیگر پیشنهاد دارم و باید بنشینیم و مذاکره کنیم تا ببینیم که چه اتفاقی می افتد. 

چه اتفاقی باعث شده تا این تصمیم را بگیرید؟
من به آمریکا آمدم تا کارهای امیر را انجام بدهم.اما مسئولان تیم لوس آنجلس بولز به من پیشنهاد دادند تا در تیم آنها فعالیت کنم.مربی دروازه بان های آنها رفته بود.ضمن اینکه من در کارهای فنی هم به چارلی سرمربی این تیم و هم شایان مربی ایرانی آنها کمک می کنم.زمانی که من به اینجا آمدم آنها در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار داشتند اما حالا به رتبه پنجم رسیده اند.فوتبال ایران مبارک آقایان باشد.آنجا جای امثال من نیست.جای آقای کفاشیان و رفقایش است.جایی که حق و حقوق من را نمی دهند وفقط بی احترامی می کنند.فوتبال ایران نوش جان دلال هایش،مال خودشان.من اینجا راحت هستم و دارم کارم را می کنم.حداقل اینجا به من بی احترامی نمی شود.کسی با من بد رفتاری نمی کند و احترامم را نگه می دارند.برگردم ایران که چه شود؟ من این همه در فوتبال ایران زحمت کشیدم و سلامتی ام را از دست دادم اما رفتارهایی با من شد که اصلا نمی خواهم به ایران برگردم.من در آمریکا و در لیگ دسته اول این کشور فعالیت می کنم اما خوبی اش این است که همه چیز طبق قول و قرارها پیش می رود.اینجا این طور نیست که فقط بخوری و بخوابی و تفریح کنی.اینجا همه کار می کنند و وقتی برای شب نشینی و تفریح وجود ندارد.فعلا که می خواهم اینجا بمانم. 

حالا که امیر به ایران آمده است شما می خواهید در آمریکا بمانید؟
امیر چندین سال است که تنها زندگی می کند.او 19 سال بیشتر سن ندارد اما به خوبی می داند که چطور تنها زندگی کند.شاید قسمت این بوده که این اتفاقات بیفتد.
خیلی .جالب است که امیر در پرسپولیس است و احمد رضا حتی یک اظهار نظر هم در این مورد نکرده است.
اظهار نظر نکرده و نمی کنم. 

چرا؟
مسائل امیر ارتباطی به من ندارد و خودش می داند.اینجا که بودیم به من گفت از ملوان پیشنهاد دارد و می خواهد به ایران برگردد.گفتم خودت می دانی.اگر می خواهی پیشرفت کنی برگرد و در لیگ برتر بازی کن.او به ایران آمد و همان زمان پیشنهاد پرسپولیس هم مطرح شد.امیر با آقای رویانیان جلسه گذاشت و خودش تصمیم گرفت.خوب یا بدش ارتباطی به من ندارد.مگر من کسی را داشتم که فوتبال بازی کردم و به تیم ملی رسیدم؟مگر بقیه بازیکنانی که به تیم های مختلف می روند و بازی می کنند پدرشان فوتبالیست بوده است؟امیر باید روی پاهای خودش بایستد.این به نفع پسرم است. 

حداقل کاری که شما می توانید برای او انجام بدهید این است که رضایت نامه او را از لوس آنجلس بولز بگیرید.
این مسائل به خودش مربوط است.من در اینجا دارم مربیگری می کنم و در کارهایش دخالت نمی کنم.
وحید قلیچ در مصاحبه ای گفته که امیر عابدزاده با رابطه به پرسپولیس آمده است. بهروز سلطانی هم چنین مصاحبه ای را کرده است.فقط علی پروین بوده که گفته امیر می تواند به تیم امید کمک کند تا آنها زیاد گل نخورند. 

سوال دیگری نداری؟
اما آنها به خاطر شما علیه پسرت موضع گرفته اند.در حالیکه امیر سهمیه بزرگسالان حساب نمی شود. 
این مسائل به من ارتباطی ندارد و نمی خواهم در موردش حرفی بزنم. 

حالا به نظر شما امیر می تواند در پرسپولیس پیشرفت کند؟
اگر زحمت بکشد حتما این اتفاق می افتد.در ضمن هر سوالی که در مورد امیر دارید از خودش بپرسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
0
0
آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هرکجا هست خدايا به سلامت دارش . سيد حميد موسوي اصل ياسوج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
0
0
سلام ، ایشان هم چوب منیت ها ، تکبرها و لقبهای کاذب ، بقیه
سران فوتبال را می خورند . ایکاش در ورزش هم ، همه امور ،
شورایی حل می شد و ریاستها و مربی گری ها از طریق
صلاحیت ها و اخلاقیات یک نفر و به طور شورایی ، انتخاب میشد.
و درهمه موارد هم ، از اخلاق ، جوانمردی ، و پهلوانی در ورزش
صحبت شود و نه اینکه صحبت از ماشینهای چندصدمیلیونی و
دستمزدهایی که متعادل با دستمزدهای تمامی اقشار این مردم
نمیباشد . و خرج ها و بودجه هایشان مشکوک است !!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
0
0
وای وای وای بما که، عقاب آسیا میره کسی حتی ازش باخبر هم نمیشه .و یکی مثل مهدی مهدوی کیا در آلمان بازی میکنه از طرف باشگاه آلمان از طرف فیفا بهش تولدشو تبریک میگن ولی ایران ما تاریخی ترین دروازبان ما دلخوره یکی نیست بگه احمد چته.همه فکر قدرت،پول،پول،پول
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
0
0
باباجون هر طوری که دوست داری زندگی کن مگه چند دفعه به دنیا میای .اگر لیاقتت را انجا میبینی بمان .اگر لیاقتت را ایران میبینی برگرد چون خیلی ها دوستت دارند با این تفاوت که اونجا پول و رفاه و اسایش داری .اینجا ممکنه اون ها را نداشته باشی خانواده ای به اسم ایرانی خانه ای به اسم ایران داری
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین