کد خبر: ۱۶۴۹۴۷
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۶
تصمیم هیات رئیسه فوتبال؛

دوربین‌ها به ورزشگاه بیایند داور سوت آغاز بازی را نمی‌زند

اجازه پخش نمی‌دهیم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست عصر امروز دوشنبه خود تصمیم گرفتند برای هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اجازه ورود دوربین‌های تلویزیونی را ندهند و حتی اگر این دوربین‌ها با استفاده از برخی فشارها وارد ورزشگاه شدند، داوران سوت شروع بازی را نزنند. 

به گزارش مهر، نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عصر امروز دوشنبه به منظور بررسی آخرین اتفاقات فوتبال و تصمیم گیری در مورد جام حذفی و شرایط حق پخش تلویزیونی برگزار شد که در نهایت به دلیل کمبود وقت زمانی برای تصمیم گیری در مورد برگزاری یا عدم برگزاری جام حذفی باقی نماند.

اما در مورد موضع فدراسیون فوتبال در مورد حق پخش تلویزیونی اعضای هیات رئیسه با قاطعیت به این نتیجه رسیدند که برای هفته دوم لیگ برتر اجازه ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها را ندهند. همچنین مقرر شد در صورتی که این دوربین‌ها از هر راهی و با هر ترفندی وارد ورزشگاه شدند، داوران سوت آغاز بازی را نزنند.

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز همچنین بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: "از آنجائیکه فدراسیون فوتبال به جهت احترام به خواسته‌های جامعه ورزش و همچنین حسب مکاتبات انجام شده، موافقت خود را جهت پخش مسابقات در هفته اول لیگ برتر (لیگ خلیج فارس) به عمل آورده و همکاری‌های همه جانبه لازم را معمول داشته است، با توجه به ماده 72 از فصل پنج اساسنامه فدراسیون فوتبال که به تصویب هیات محترم دولت نیز رسیده است و با عنایت به مصوبات نشست جلسه مورخ 2/5/91 هیات رئیسه و حسب اعلام آن و براساس گزارش سازمان لیگ برتر، تاکنون اقدام موثری از سوی سازمان صداوسیما در راستای انعقاد قرارداد در خصوص حق پخش مسابقات فوتبال صورت نپذیرفته است و با توجه به اینکه اساسا بقای فوتبال کشور چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی منوط به کسب حقوق حقه و مکتسبه فوتبال و کسب درآمدهای قانونی از محل حق پخش تلویزیونی است، بدینوسیله اعلام می‌دارد تا انعقاد قرارداد با سازمان ذیربط، ضبط و پخش این مسابقات تا اطلاع بعدی مقدور نمی باشد".
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Malaysia
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
0
0
فدراسیون باید با قاطعیت حق خود را بگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
0
0
حالا نيست خيلي بازيهاي قشنگ و جذابي هستند، حالا اينقدر هم كلاس ميزارند. همون بهتر كه اصلا پخش نشه و اينهمه وقت و انرژي مملكت از بين نره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
0
0
....ولي در مورد پخش مسابقات فوتبال همان بهتر كه اصلا پخش نشود تا فدراسيون فوتبال هم بفهمد پخش مسابقات براي ملت جذابيتي ندارد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
0
0
عجیبِ بعضیا (مثل بعضیای دیگه) نظر شخصیشون رو به نام ملت میزنن.
عزیزم تو دوست نداری خوب نگاه نکن چه کار به بقیه ملت داری؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین