کد خبر: ۱۶۵۰۰۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۴

جمعیت کشور به بیش از 75 میلیون نفر رسید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رييس مركز آمار با بيان اين‌كه جمعيت نهايي كشور به 75 ميليون و 149 هزار و 669 نفر رسيده است، تعداد خانه‌هاي خالي در كل كشور را يك ميليون و 663 هزار و 412 واحد اعلام كرد.

عادل آذر با اعلام گزيده نتايج سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال 1390 جمعيت نهايي كشور را 75 ميليون و 149 هزار و 669 نفر اعلام و اظهار كرد: از اين جمعيت 49.6 درصد زن و 50.4 درصد مرد هستند.

به گفته وي، 28.5 درصد اين جمعيت در روستاها، 71.4 درصد در شهرها زندگي مي‌كنند و يك درصد اين جمعيت غيرساكن هستند.

به گزارش ایسنا،آذر همچنين تعداد خانه‌هاي خالي در كل كشور را يك ميليون و 663 هزار و 412 واحد اعلام و اظهار كرد: بيشترين تعداد خانه‌هاي خالي مربوط به استان تهران با 327 هزار و 163 واحد است. به عبارت ديگر استان تهران 19.7 درصد تعداد خانه‌هاي خالي كشور را به خود اختصاص داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
0
0
به نام خدا ، جامعه سالم ، جامعه ای است که در آن به موارد زیر به نحو عالی ،در آن جامعه ،دقت و عمل شود .
خودکفایی در کشاورزی ، دامپروری ، مرغداری ، صنعت ، تولیدات داخلی ، آموزش مجانی ، مسکن ، امکانات برای کارکردن ، فرهنگ درست ، شفاف بودن و صداقت مسئولین و مردم ، که از راه ، اخبار درست و اصولی به دست می آید ، و شنیدن اخبار شفاف از ، رادیو ، تلویزیون و مطبوعات. و آزادی بیان به نحو درست و انسانی در تمامی احزاب و گروهها .
در اول انقلاب ، تمامی مردم با رهبری امام خمینی و همیاری شهیدان ، همه با این اهداف بزرگ انقلاب کردیم . ولی متاسفانه فرصت طلبان درهر زمینه ای ، جای نفاق و کشمکش گذاشته و حتی مسئولین با سابقه خوب را هم گرفتار این مشکلات نموده و باز هم از گردهمایی مسئولین و شوراها ، جلوگیری کرده و تا به امروز ، که حق مردم (بیت المال) ، در خطر نابودی است و بیشتر مردم سردرگم و بهم
ریخته هستند .
یک بار دیگر بایاری خداوند و دعای ائمه اطهار (ع) و دفاع همیشگی مقام رهبری از مستضعفان ، همه از مسئول ، مردم ، مراجع محترم و تمامی اقشار ، دست اتحاد ببندیم و با شوراها و گرد همایی ها ، فقط به برنامه های اهداف بزرگ انقلاب بیندیشیم و به امید روستاها و شهرهای آباد ، و رونق دوباره کشاورزی و صنعت و تولیدات داخلی ، مملکت را از این وابستگی در آوریم که به خاطر چند تحریم ، اینطور بخواهیم ، از هم بگسلیم .
در این راه ، همانطور که آقایان مراجع محترم در امر انقلاب ، همکاری لازم را داشته اند ، الانه جامعه بیشتر به همکاری آنها نیاز داشته ، چون جامعه را منکرات فرا گرفته است ، و امر به معروف و نهی از منکر ، از اساسی ترین هدفهای قرآن بزرگ می باشد . منکراتی از قبیل فساد ، ربا ، فحشاء ، ریا و تزویر ، گرانفروشی و احتکار ، بیکاری ، قاچاق مواد مخدر و مصرف آن ، تکدی گری ، دلالی ، کودکان و زنان خیابانی ، مهاجرتهای بی برنامه و از سر بیکاری ، تجملات و .....نشان دهنده احتیاج مبرم جامعه به یک تحول و تکان شدید می باشد ، تا معیار ها، به طرف کار و زندگی توام با صداقت و ساده زیستی و کارهای خیر و خدمت به خلق خدا ، برگردد ، و به اهداف و برنامه های اول انقلاب برگردیم و برای آن اهداف بزرگ برنامه ریزی کنیم . انشاءال
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین