کد خبر: ۱۶۵۱۲۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۰

پرچمدار ايران: مهره‌ كمرم آسيب ديد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علي مظاهري بوكسور وزن 98 ـ كيلوگرم ايران اظهار كرد: همين كه آقاي عباسي به اردوهاي تيم ملي بوكس آمدند نشان مي‌دهد كه او براي اين رشته هم اهميت قائل است. اين توجه مسئولان به بوكس انگيزه من و هم تيمي‌هايم را براي كسب موفقيت و طلسم شكني در لندن بسيار زياد كرد.

وي افزود: در حضور مسئولان اصلا بحث هدايا مطرح نيست، مهم اين است كه به اردوها بيايند و ببينند كه ورزشكاران در چه شرايطي خود را براي كسب موفقيت در المپيك آماده مي‌كنند.

پرچمدار كاروان ايران در المپيك لندن در مورد مصدوميت خود گفت: هنگام تمرين قصد داشتم وزنه‌اي را از روي زمين بردارم كه به يكباره كمرم گرفت. پس از مراجعه به پزشك مشخص شد كه اسپاسم عضله كرده‌ام. بنابراين چند آمپول زدم و قرار شده كه چند روز باقي مانده را فيزيوتراپي و آب درماني كنم و كمي هم كارهاي كششي انجام دهم تا شرايطم بهتر شود.

وي ادامه داد: 70 تا 80 درصد وضعيت مصدوميتم بهتر شده و گفته‌اند كه تا در روزهاي باقي مانده تمرينات خيلي سنگيني انجام ندهم تا براي مسابقات آماده شوم.

مظاهري در پاسخ به اين سوال كه آيا كاهش تمرينات در اين فرصت باقي مانده تا المپيك روي عملكرد او تاثير منفي نمي‌گذارد؟ يادآور شد: خير، چون در آخرين مرحله اردوي آماده سازي هستيم و تمرينات آرام آرام كمتر مي‌شود تا براي المپيك آماده تر شويم، اين كاهش تمرينات تاثيرگذار نيست.

وي ادامه داد: پزشكان گفته اند كه يكي از مهره‌هاي كمرم آسيب ديده، اما در اين فاصله باقي مانده تا المپيك نمي‌شود كاري كرد. بنابراين به المپيك مي روم و اميدوارم كه درد كمرم اذيت نكند و بهترين مبارزاتم را انجام دهم.

پرچمدار كاروان ايران يادآور شد: به گفته پزشكان قرار است پس از بازگشت از لندن دوباره مورد معاينه قرار بگيرم و اگر نياز به جراحي باشد، جراحي شوم.

به گزارش ایسنا،وي گفت: براي شاد كردن دل مردم ايران و شكستن طلسم بي‌مدالي بوكس به لندن مي‌روم و اميدوارم در اين راه موفق شوم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین