کد خبر: ۱۶۵۱۴۹
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۶

رابطه‌ اینترنتی منجر به مرگ شد/عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مادر و دختری در آمریکا کشته شدند که پلیس کالیفرنیا، اعلام کرد که \'امی فریمن\' قبل از آنکه خودش را با ضرب گلوله بکشد، ابتدا دخترش، \'اینسلی\' را کشته است.

پلیس کالیفرنیا مرگ مادر و دختری در کالیفرنیا را از نوع قتل و خودکشی دانست. بر اساس قرائن و شواهد موجود، کارآگاهان به این نتیجه رسیدند که "امی فریمن" قبل از آنکه خودش را با ضرب گلوله بکشد، ابتدا دخترش، "اینسلی" را کشته است.

انگیزه این دو قتل کاملا روشن نیست، اما مقامات گمان می‌کنند، "فریمن" به خاطر بدبینی که نسبت به دختر 13 ساله‌اش با پسری در اینترنت پیدا کرده است، او و خودش را کشته است. "فریمن" 37 ساله قبل از آنکه پلیس به محل حادثه برسد، جان خود را از دست داده بود و دخترش نیز پس از انتقال به مرکز درمانی "ادن" در دره کاسترو آمریکا، فوت کرد.

به گزارش جام نیوز،کارآگاهان تصاویر و پیام‌هایی که "اینسلی" با یک پسر 16 ساله‌ رد و بدل نموده است را کشف کرده است، اما شوهر "فریمن" می‌گوید: همسرش نسبت به ارتباطات دخترش در اینترنت زیاد حساس شده بود. کارآگاهان دو اسلحه کمری را در منزل "فریمن" پیدا کردند، که یکی از آنها کنار جنازه‌ها بوده است. آنها همچنین برای کشف علت قتل‌ کالبدشکافی را از دو جسد آغاز نموده‌اند.  {$old_album_165149}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
0
0
در آمريكا فقط از اين اتفاقات مي افته واقعا عجب بدبختايي هستنا!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین