کد خبر: ۱۶۵۴۴۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲

دانشجو فردا به مجلس می‌رود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی از حضور فرهاد دانشجو در کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس در روز یکشنبه هشتم مردادماه خبر داد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حسن ملک‌محمدی گفت: فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد فردا (یکشنبه) به همراه تعدادی از معاونان با دعوت رسمی محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به منظور ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه طی چند ماه اخیر و سیاست‌ها و برنامه‌های در دست اجرا در این جلسه حضور می‌یابد.

وی ادامه داد: در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد جدید و با تأکید بر ارتقای کیفیت در ابعاد فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، توجه به مسائل رفاهی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، ارتقای سطح علمی کارکنان از طریق ادامه تحصیل، نقل و انتقال دانشجویان و ... ارائه و سرفصل‌هایی از سیاست‌های جدید دانشگاه تبیین می‌شود.

به گزارش فارس،ملک محمدی ادامه داد: استفاده از نقطه نظرات کارشناسی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و نمایندگان مجلس و پاسخ به سوالات از دیگر محورهای این جلسه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
0
0
پس افطاری امشب به جمعی از نماینده های مجلس تو تالار پذیرایی دانشگاه ازاد توی خ. ولی عصر روبروی صداسیما بی حکمت نبوده . نوش جونشون ولی ازار و اذیت همسایه ها کار درستی نیست . یارو تو محله مسکونی برای 40 -50 تا مهمون یه بلندگو گذاشته، انگار مکبر مصلی شده ، بعدش با همون بلندگو ملت دعوت میکنه برای افطار . الان هم که دارن میروند ماشاالله سرو صدای رفتن و جابجا کردن ماشیناشون تو کوچه بن بست اسایش و حرام میکنه . تو پلاکاردشون هم کلی برای خودشون نوشابه باز کردن .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین