کد خبر: ۱۶۵۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱

علی آبادی همه را شگفت زده کرد !

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: انتشار تصاویر جدید از مراسم افتتاحیه المپیک نشان می دهد ، محمد علی آبادی در مقام رئیس کاروان ایران ، درست پشت سر علی مظاهری ایستاده است و رژه می رود. از میان 204 پرچمی که حمل شد بر اساس اخبار منتشره ، به احتمال فراوان علی آبادی تنها رئیس کمیته ای است که شخصا در مراسم رژه حضور داشته است. مراسمی که پیش از این هم هیچ یک از روسای کمیته ملی المپیک ایران به عنوان رژه رونده در آن شرکت نکرده اند. تا پیش از این در ادوار مختلفی که کاروان المپیک ایران در مراسم رژه حضور داشته ، سرپرست کاروان اعزامی کشورمان که در بیشتر مواقع ، دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان بوده است در راس رژه روندگان حاضر بوده است. افرادی چون نصرالله سجادی ، افشارزاده و علی کفاشیان اما این بار عالی ترین مقام بین المللی ورزش کشورمان در صف رژه روندگان حاضر بود.

اما آیا چنین اتفاقی پیشتر سابقه داشته؟ امیر حسینی دبیرکل اسبق کمیته ملی المپیک ایران در این باره می گوید:« حداقل در تمام سال های بعد از انقلاب که سابقه نداشته رئیس در جمع رژه روندگان حاضر باشد. حتی خود من در دوره ای که دبیر کل بودم ، با کاروان رژه نرفتم چون روسای کمیته های ملی و دبیران شان کارت ویژه دارند که می توانند در جایگاه ویژه مقامات حضور پیدا کنند. »

این کار علی آبادی آیا تصمیمی درست است؟ مصطفی هاشمی طباء رئیس اسبق کمیته ملی المپیک ایران که سابقه حضور در هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک را هم دارد ، در این باره می گوید:« راستش واقعا چنین کاری سابقه نداشته. من هم تعجب می کنم و دلیل این کار را نمی دانم. حتی نمی توانم بگویم که این کار خوب است یا بد ولی واقعا چنین اتفاقی اولین بار است که در ورزش مان رخ داده. من که تا حالا چنین چیزی را ندیده بودم.»

به گزارش خبرآنلاین،البته هنوز هیچ یک از مقامات کاروان ایران درباره این حضور علی آبادی در صف رژه روندگان توضیحی نداده اند . اتفاقی که باعث شد کاروان ایران به عکس دیگر کشورها ، مهمانی را در جایگاه ویژه نداشته باشد تا دوربین پخش زنده بازی ها در زمان رژه تصویرش را به نمایش در آورد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
0
0
ین اقا بار اولش نبود که همه را شگفت زده کرد قبلا هم یکبار تو جلسات اپیک با انگلیسی اسپیک کردناش هم ما را شگفت زده کرده بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
0
0
پس بگو چرا ایرانو کم نشون داد
باز دست گل به آب دادیم
مرامی این 7 سال گذشته چیزای جالبی برای کتاب های تاریخ ثبت شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
0
0
مردونه تو جلسه اوپيك با انگليسي صحبت كردنش جهان را يك چند ماهي تو شوك برده بود وقتي ميبينم نادال اسپانيايي اعتراف ميكنه چون إماده نيست به احترام ديگه ورزشكاران و أبروي اسپانيا تو المپيك شركت نميكنه ولي مسؤولين ما كه شايد تو عمرشون يك ساعت ورش نكردن اينجوري با ابروي يك ملت و مملكت بازي ميكنن از خودم خجالت ميكشم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
0
0
آقاي علي آبادي كلا" يه ..است براي ورزش ايران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
0
0
بنده خداشاید کارت گیرش نیامده مجبور شده تا رِِژه بره
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین