کد خبر: ۱۶۵۵۳۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۵

برنامه رقابت المپیکی‌های ایران در روز دوم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دو نماینده ایران در شمشیربازی و بوکس در دومین روز رقابت‌های المپیک لندن یکشنبه به مصاف حریفان می‌روند.

کاروان ایران در دومین روز از رقابت‌های المپیک لندن که امروز پیگیری می‌شود دو نماینده در بوکس و شمشیربازی دارد. نمایندگان پینگ پنگ و روئینگ هم ادامه رقابت های خود را در پیش دارند.

در شمشیربازی و در اسلحه سابر، مجتبی عابدینی از ساعت 14:20 به وقت تهران (10:50 به وقت محلی) مقابل فلورین زالومیر از رومانی به میدان می‌رود که در صورت برتری از ساعت 16 باید با گو بانگیل از کره‌جنوبی که در دور اول استراحت داشت مبارزه کند.

در بوکس نیز امین قاسمی‌پور در وزن 69 کیلو از ساعت 2:30 بامداد دوشنبه به وقت تهران (23 به وقت محلی) گابریل پرز حریفی از ونزوئلا را پیش‌رو دارد و در صورت پیروزی باید با برنده بوکسور عراق و آفریقای جنوبی مبارزه کند.

نوشاد عالمیان بعد از برد روز شنبه خود برابر حریف استرالیایی ساعت 18 روز یكشنبه به وقت تهران باید دومین بازی خود را برابر نماینده هنگ گنگ انجام دهد.

محسن شادی نماینده قایقرانی كشورمان در ماده روئینگ مردان یكشنبه باید در گروه دوم جدول بازندگان به مصاف حریفانی از تایوان، نیجریه، لیتوانی و زیمبابوه برود. رقابت‌های این رشته ساعت 13:20 دقیقه به وقت تهران برگزار می شود.

به گزارش مشرق،سولماز عباسی نماینده قایقرانی كشورمان در ماده روئینگ زنان یكشنبه باید در گروه دوم جدول بازندگان به مصاف حریفانی از میانمار، السالوادور و تونس برود. رقابت‌های این رشته ساعت 13:50 دقیقه به وقت تهران برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین