کد خبر: ۱۶۵۵۸۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۰

"مردم می‌دانند که حساب دولت از نظام متفاوت است"

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از ادامه نابسامانی بازار در ماه مبارک رمضان گفت: بخشی از مشکل به عدم نظارت بر بازار بر می گردد ؛ در بحث عدم نظارت بر بازار امکان دارد برخی افراد نفعی داشته باشند که البته همه این افراد در دولت نیستند ، زیرا در میان دولتی ها افرادی دلسوز ، زحمت کش و انقلابی وجود دارد که شب و روز برای انقلاب تلاش می کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ادامه داد: از آقای اژه ای می خواهیم به موضوعات اقتصادی نیز همچون مسائل سیاسی حساسیت نشان دهند و نسبت به مسائل اقتصادی ورود جدی داشته باشند ؛ با خاطیان برخورد جدی کنند تا افراد فرصت طلب از شرایط فعلی سوءاستفاده نکنند.

نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: مردم در موضوع گرانی ها می دانند که حساب دولت از نظام متفاوت است و نظام در فکر حل مشکلات مردم است ؛ دولت ها می آیند و می روند و مردم این گرانی ها را از چشم نظام نمی بینند ، بلکه مقصر را دولت می دانند.

وی افزود: دولت آینده باید سخت کوش باشد تا بتواند مشکلات ایجاد شده توسط دولت فعلی را با سخت کوشی و تلاش حل کند .

به گزارش اعتدال،قاضی پور گفت: اوضاع فعلی نشان می دهد که از میان دولتی ها کسی نخواهد توانست مجددا وارد سیاست شود ، برخی افراد در این دولت هستند که کم کار و حرف شنو نیستند ،که انشاءالله این افراد به زودی از صحنه سیاست حذف شوند.

نماینده مردم ارومیه در ادامه به انتقاد از عدم حل مشکل دریاچه ارومیه پرداخت و گفت: دولت قول داده است ، طی یک سال آینده حجم قابل توجهی آب سدهای سرراه را به دریاچه ارومیه بریزد ، اما باید هرچه سریعتر شروع به کار کند تا کار از کار نگذرد.

وی در خاتمه گفت: خشک سالی مشکل اصلی منطقه است و نباید این مساله را سیاسی کنیم ، این مساله مثل بحث آب رسانی از خزر به کویر نیست که رویایی باشد ، بلکه انتقال آب از رودخانه ارس است که امری دست یافتنی و سهل است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
0
0
مقصر کسانی هستند که چوب لای چرخ دولت می گذارتد این دولت یکی از بهترین دولتها بوده حداقل تابوی بعضی ها را شکست اگر ..بگذارند خوب کار می کند بعضی از مسئولین با غرب همراه شده اند بموقع دست شان را رو خواهیم کرد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
0
0
آقا یا خانومی که میفرمائین چوب لای چرخ دولت میزارن و....این دولت از بهترین دولتهاس!!!!! شما یا خواب تشریف دارین یا خودتونو زدین به خواب !! که درهردو حالت براتون متاسفم که حالا ازبچه 5 ؛ 6 ساله تا افراد پیر همه بر بی تدبیری و بی مسئولیتی و قانون گریزی و فریبکاری این دولت اتفاق نظر دارن حتی اونائیکه طرفدار دو آتیشه اونا بودن.
خدا شمارو هدایت کنه و مملکت رو از دست این ...نجات بده
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
0
0
گذشته نشان داده این دولت هرچه دلش بخواهد می کند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین