کد خبر: ۱۶۵۶۲۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۴

قتل دختر‌جوان به دست نامزد فریبکار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مردی که قول ازدواج به دختری را داده بود پس از ازدواج با فرد دیگر پرونده خیانتش را با قتل نامزد فریب خورده‌اش تکمیل کرد. 

سرهنگ حسین زاده رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: در پی وصول خبری مبنی بر کشف جسدی مشکوک به قتل، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی به همراه کارشناسان اداره تشخیص هویت و بررسی صحنه جرم جهت بررسی‌های بیشتر و جمع آوری آثار و دلایل جرم به محل کشف جسد اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان تصریح کرد: با مراجعه مأموران به محل آنان با جسدی دست و پا بسته که متعلق به زنی به نام زهرا بود روبه‌رو شدند؛ در حالی که دست و پای جسد به وسیله جورابی زنانه بسته شده بود و کمربندی پارچه ای دور گردنش آویخته شده بود. بر اساس شواهد و مدارک و بررسی نماینده پزشکی قانونی حاضر در صحنه، علت مرگ خفگی اعلام شد.

وی افزود: خانواده وی که از به قتل رسیدن دخترشان شوکه شده بودند از به سرقت رفتن اموال مقتوله خبر دادند لذا کارآگاهان با بررسی‌های بیشتر اموال سرقت شده از منزل مقتول وقوع قتل عمد برای کارآگاهان محرز شد.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و اقدامات خاص فنی و روش‌های علمی فردی به اسم امین که دارای سابقه کیفری نیز بود شناسایی و با طرح‌ریزی قبلی ماموران موفق به دستگیری وی شدند.

متهم که خود را بین ادله‌های غیر قابل انکار علمی پلیس دید صراحتاً به بزه صورت داده اعتراف کرد و نحوه به قتل رساندن نامزدش را توضیح داد.

وی ادامه داد: متهم قرار بود با مقتول ازدواج کند اما به وی خیانت کرده بود و فرد دیگری را به عقد خود در آورده بود لذا در یک دیدار که امین با زهرا در خانه مقتوله داشت با وی درگیر می‌شود لذا دست و پای زهرا را با جورابی زنانه می‌بندد و وی را با استفاده از بند حوله خفه کرده و به قتل می‌رساند.

به گزارش فارس،پس از گذشت مدتی امین متوجه می‌شود که چه کرده و سعی در ساختن یک صحنه سرقت می‌کند و جواهرات و زیورآلات مقتوله را به همراه مقادیری از اسباب منزل وی به سرقت می‌برد تا ذهن کارآگاهان را به سمت یک سرقت سوق دهد.

با اقرار صریح متهم به قتل و کامل شدن روند انجام تحقیقات از سوی کارآگاهان وی به همراه پرونده به مقام قضایی معرفی و با صدور قرار از مجرمیت روانه زندان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
0
0
واقعا تاسف بار است که در بیشتر مورد از این جنایت ها مشخص میشود متهم پرونده کیفری داشته است و این امر
به ثبوت میرسد که این افراد در مقابل گذشت و بخشش
گستاخ تر شده و دست به اعمال فجیع تری میزنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین