کد خبر: ۱۶۵۶۳۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۸

جوجه‌کشی در محل ممنوعه /عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اتفاقی جالب در یکی از باشگاه های گلف کشور ولز اتفاق افتاده است. در این باشگاه چند روزی پخش ته ‌سیگار‌ در اطراف جاسیگاری دیواری به معضلی برای مسئولان سالن گلف تبدیل شده بود و پخش ته ‌سیگار‌ها روی چمن بازی آنها را به این فکر انداخت که اعضای تیم ‌‌های گلف‌ بازی، بی‌اعتنا به جاسیگاری، ته‌ سیگار‌ها را روی زمین می‌اندازند.

به همین خاطر اعلامیه‌‌هایی را روی دیوار‌ها نصب کردند تا از چنین کاری خودداری کنند تا این که یک روز سرکشی یکی از کارکنان حقیقت را فاش کرد.

این فرد فهمید شش جوجه کوچولو ناخواسته در جاسیگاری دیواری این ورزشگاه از تخم بیرون آمدند در حالی که هیچ کس از تولد آنها مطلع نبود. شاید تولد جوجه ‌‌های یک پرنده در جاسیگاری یک زمین گلف شروع خوبی برای زندگی نباشد، اما آنها با اشغال کامل این جاسیگاری، گلف ‌باز‌ها را مجبور کرده‌ اند جای دیگری سیگار بکشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،ظاهرا این جوجه ‌‌ها برای باز کردن جای خود ته‌ سیگار‌ها را از محل تولدشان بیرون می ‌انداختند. 

با روشن شدن این حقیقت مسئولان سالن نه تنها جوجه‌ ها را بیرون نکردند بلکه با چسباندن کاغذی با مضمون «از این جاسیگاری استفاده نشود» در اطراف جاسیگاری جا را برای جوجه‌‌ها امن‌ تر کردند.

حالا هر روز این جوجه‌‌های زیبا در ساعات مختلف از سوراخ‌‌های جاسیگاری به بیرون سرک می‌ کشند و دنیای اطراف خانه جدیدشان را رصد می ‌کنند. یکی از خانواده‌‌های عضو باشگاه گلف نیز هر روز برای جوجه‌‌ ها غذا می‌ آورد و آنها را در حمایت کامل خود دارد. {$old_album_165639}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین