کد خبر: ۱۶۵۶۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۰

علي ضياء در ماه عسل تنها ماند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شب گذشته در نهمين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه ماه عسل كه در لحظات عرفاني و معنوي مهمان خانه هاي روزه داران است با وله اي در مضمون امام رضا(ع) از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت.

مجري برنامه با اين جمله نهمين برنامه از ماه عسل را آغاز كرد:در لحظه لحظه براي كوچكترين اتفاق زندگي بايد به خداوند توكل كرد پس به توكل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحيم با اجازه خدا سلام و بعد تيتراژ آغازين برنامه با صداي بنيامين بهادري طنين انداز شد.

در آيتم حافظان قرآن كريم حسين طرقي(كارشناس صنايع هواپيمايي حافظ و داور بين المللي حوزه حفظ قرآن كريم) مهمان اين بخش از برنامه بود.

حسين طرقي با حضور در اين قسمت از ماه عسل عنوان كرد: از اوايل انقلاب در سال 1358شروع به حفظ قرآن كردم.

وي دلايل و انگيزه خود را از حفظ قرآن اينگونه بيان كرد: بعد از انقلاب در جلسات قرآني اساتيد مختلف شركت كردم و با مقوله حفظ قرآن آشنا شدم.

دكتر نادر نصيري (فوق تخصص جراحي چشم )مهندس محمدرضا شعبان علي (مدرس ونويسنده در حوزه مذاكره )و پيمان سرحدي (مخترع) از مهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.

دكتر نادر نصيري (فوق تخصص جراحي چشم) در پاسخ به سوال چشم و هم چشمي در جامعه عنوان كرد: كم و بيش چشم و هم چشمي در جامعه شايع و رايج است ولي اگر اين مسئله در جهت مثبت والگو سازي از افراد موفق باشد بسيار هم خوب است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،وي دلايل خود براي تحصيل در رشته پزشكي اينگونه عنوان كرد: پدرم پزشك بود و او يكي از دلايل علاقمندي من به رشته پزشكي بود.

نصيري ادامه داد: پدر بزرگم در 80سال پيش بر اثر سانحه اي دچار نابينايي مي شود و علي رغم تلاش هاي انجام شده به دليل عدم امكانات طبي بينايي هر دو چشم خود را از دست مي دهد و اين انگيزه اي شد كه پدرم به تحصيل در رشته پزشكي بپردازد ولي بدليل لرزش دستانش به جاي تحصيل در شاخه چشم پزشكي به سفارش دكتر قريب به رشته اطفال روي آورد.

وي تصريح كرد: در مجلات چشم پزشكي آمريكا و اتحاديه اروپا 11 مقاله ارائه دادم و مقام اول را كسب كردم.

مهندس محمدرضا شعبان علي (مدرس و نويسنده در حوزه مذاكره )با حضور در اين برنامه گفت: با رتبه يك وارد دانشگاه شريف و با كسب همين رتبه از همين دانشگاه فارغ التحصيل شدم.

وي ادامه داد: پدرم راننده تاكسي است و خانواده اي مرفه و تحصيلكرده اي نداشتم ولي پدر و مادرم برخلاف نبود تحصيلات در تربيت من بسيار موفق عمل كردند.

شعبان علي ادامه داد: در حوزه مذاكره نفر اول در كشور هستم و اگر نام من را در سايت گوگل جستجو كنيد به عنوان نفر اول در بالاي صفحه اسم من را مشاهده خواهيد كرد.

مجري برنامه خطاب به سخنان مهمان در اين خصوص با حالتي طنزگونه بيان كرد: هر فردي مي تواند كاري كند كه نامش بعد از جستجو كردن در بالاي صفحه بيايد و مهمان با مزاح در پاسخ عنوان كرد: اگر نام شما يعني علي ضياء را در اين سايت جستجو كنيم تا صفحه 100 هم نامت ديده نمي شود و ضياء باز هم با لبخند گفت هم اكنون اين سخن شما به من بسيار برخورد يه جاي خالي مي دهم كه حرفتان به جاي برخورد با من به ديوار برخورد كند.

پيمان سرحدي (مخترع) مهمان ديگر برنامه ماه عسل گفت: در جشنواره خوارزمي طرح كولر هوشمند ساختم ودر سال 2011اولين مخترع و جزء ده مخترع جهان شناخته شدم.

وي در خصوص اختراع خود با نام پوتين و كاربردهاي آن صحبت كرد كه ضياء در طي صحبتهاي او گفت: اين كه اختراع نيست و مهمان گفت اگر در گوگل هم جستجو كنيد نام اختراع پو تين مي آيد و مهمان ديگر گفت اين كه خوبه اگر نام ضياء را در گو گل جستجو كني اصلا اسم او نمي آيدو بعد مجري برنامه گفت حال من را بد جوري گرفتيد.

ماه عسل برنامه اي است كه در ايام ماه مبارك رمضان هرشب اعت 19:15 از شبكه سه سيما به روي آنتن مي رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
1
1
ماه عسل از طرف ما تحریم تا وقتی مجری اصلیش بیاید ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
0
4
محمدرضا شعبانعلی هستم. آخر من را باید کمی اصلاح کنید. من در دومین شوخی به دوست مخترع گفتم: این که چیزی نیست. در گوگل حتی اگر ....را هم جستجو کنید پیدا میشود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
0
1
خیلی برنامه جالبی بود بیشتر برای حضور آقای مهندس شعبانعلی و گفت و گوی جذابشون با علی ضیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
0
1
ماه عسل هم از طرف خودم و خانواده خودم تحریم تا وقتی که مجری اصلی برنامه یعنی اقای علیخانی برگرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
0
0
توی کل این 30 شب برنامه شاید 2-3 تا برنامش قابل دیدن بود بقیش باد هوا......!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
3
من در دی ماه سال 95 کلیپ آن را از سایت آقای شعبانعلی دانلود کردم و دیدم . با شناختی که از آقای شعبانعلی و درسهای ایشان از زبان بدن دارم ، انتظار نداشتم تا این حد تحت تاثیر جو و فضای برنامه قرار بگیرد! یک جورائی محمدرضایی که من مشناسم، نبود . مصنوعی بود و یک مقدار استرس داشت! ولی با همه این اوصاف تاثیرگذارترین فرد در زندگی من حتی قبل از خانواده ام آقای شعبانعلی بوده و بی نهایت زندگی ام را مدیون ایشون میدونم و آرزوم اینه که یک روزی از نزدیک ببینمشون و دستشون رو ببوسم .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین