کد خبر: ۱۶۵۷۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۴

قیمت مسكن مهر افزايش يافت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو هيئت مديره كانون سراسري انبوه سازان گفت: در گذشته قيمت هر متر مربع مسكن مهر 300 هزار تومان بود كه در حال حاضر به 330 هزار تومان رسيده است.

حسن محتشم با بيان اينكه افزايش قيمت مصالح اوليه موجب افزايش هزينه تمام شده ساخت مسكن مي شود گفت: قيمت تمام شده ساخت مسكن مهر 30 هزار تومان افزايش يافته است كه در سال حدود سه ميليون تومان تفاوت قيمت نسب به سال هاي گذشته پيدا كرده است.

وي ادامه داد: در گذشته قيمت هر متر مربع مسكن مهر 300 هزار تومان بود كه در حال حاضر به 330 هزار تومان رسيده است.

عضو هيئت مديره كانون سراسري انبوه سازان با اشاره به اينكه مبلغ پيش فروش مسكن مهر در سال هاي گذشته بين 20 تا 25 ميليون تومان بود افزود: در حال حاضر اين مبلغ به 40 تا 50 ميليون تومان رسيده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،محتشم در ادامه خاطر نشان كرد: مسكن ويژه نيز مي تواند با پرداخت پيش فروش بيشتر از تسهيلات و اقساط كه ماهانه يك ميليون بيشتر يا كمتراستفاده كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
0
1
با سلام
1. در استان البرز وضعیت مسکن مهر به گونه ای شده که بعلت عدم پرداخت مطالبات سازندگان و ندادن پول برخی پیمانکاران در پروژه مسکن مهر ماهدشت کرج حاضر به ادامه همکاری و تکمیل پروزه های نیمه کاره در حال ساخت با 70% روند ساخت نیستند و اعلام کرده اند تا زمانی که به آنها وجهی پرداخت نشود و یا اجازه برداشت از مبالغی که به حساب آنها به صورت صوری واریز شده و نمی توانند برداشت کنند را ندهند حاضر به ادمه وساخت و تکمیل پروژه نیستند.
2. خیلی از پروژهائی که قبلاً توسط پیمانکاران سازنده ساخته شده و تکمیل و تحویل شده و یا درحال تحویل است و متقاضیان مسکن مهر مبالغی که می بایستی به حساب واریز می کردند را پرداخت و مقرر شده بوده که شهریور ماه 91 تحویل داده می شود ولی با ارسال sms از طرف سازمان مسکن وشهر سازی به کسانی که چه قبلاً ثبت نام کرده و پول پرداخت کرده اند و چه نفراتی که در حال ثبت نام بوده اند خواسته شده دوباره بعد از امضاء قرارداد قبلی و مشخص شدن قیمت مسکن ثبت شده مجدداً جهت قرارداد جدید که براساس قیمت امسال به علت گرانی مصالح تنظیم شده مراجعه نمایند و قرادا امضاءکنند.حال مگر ساختمانهایی قبلاً ساخته شده با ساختمانهائی که در حال ساخت تفات قیمت ندارند و باقیمت جدید بایستی محاسبه شود جناب آقایون عدالت محور و عدالت پرور درسته شهر شلوغه اما کمی هم از طرف دولت انصاف رعایت شود بد نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
0
3
درخصوص پروژه مسکن مهر البر ماهدشت کرج طی دوسه هفته گذشته همشری نیز مقاله و گزارشی تهیه کرده بود که سازمان مسکن و شهر سازی کرج به آن گزارش عکس العمل نشان داده و پاسخ هائی را داد که به دور از واقعیت و نوعی فرفکنی بود از قبیل اینکه در مسکن مهر سایت ماهدشت تا به این لحظه هیچ گونه امکانات خدماتی از قبیل تفریحی ورزشی، آموزشی، مدارس دبستان راهنمائی و دبیرستان ساخته نشده و تا دو سه سال آینده نیز آماده نمی شود که این خود نوعی کم لطفی مسئولین محترم را می رساند .
ضمناً سایت ماهدشت در بیابانهای اطراف ماهدشت و دتپه ای طراحی و اجرا شده که محل دفن زباله های استان البرز می باشد و درآینده بیماریها و مشکلات فراوانی را برای ساکنین این محل به وجد خواهد آورد .
که در گزارش همشهری به آن اشاره شده بود و سازمان مسکن به نوعی توجیه گری در خصوص عدم خدمات و ... به پاسخ پرداخته .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
0
3
لطفا عکس وفیلم از مراحل اجراه پروچه روی سایت بگزارید که از پیشرفت کار متلع بشویم همین طور زمان تهویل واحد هارا به صورت دقیق اعلام کنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین