کد خبر: ۱۶۵۷۲۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۲

راز قتل راننده تاكسي در هاله‌اي از ابهام

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اين پرونده مرداد سال گذشته به جريان افتاد. در آن زمان خانواده مردي به نام علي به پليس خبر دادند اين مرد با ضربات متعدد چاقو زخمي شده است و او را به بيمارستان منتقل كرده‌اند. ساعاتي بعد، علي در حين عمل جراحي جانش را از دست داد. فرزندان علي به پليس گفتند: حدود ساعت 10 شب بود كه صداي دزد، دزد شنيديم و بلافاصله جلو در رفتيم و پدرمان را در حالي‌كه با ضربات چاقو مجروح شده بود پيدا كرديم. تنها چيزي كه از ماجرا متوجه شديم اين بود كه پدرمان با يك دزد گلاويز شده و چون در برابر او مقاومت كرده‌ بود، سارق با ضربات چاقو قصد مغلوب كردن او را داشت. او هيچ چيز سرقت نكرد و زماني كه متوجه شد ما به سمت پدرمان مي‌رويم فرار كرد. تحقيقات پليس براي شناسايي قاتل به جايي نرسيد و در نهايت پرونده با درخواست پرداخت ديه از بيت‌المال به دادگاه كيفري‌استان تهران فرستاده شد.

به گزارش شرق،روز گذشته در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران هيات قضات تشكيل جلسه دادند. زماني كه قاضي عزيزمحمدي-رييس دادگاه- از اولياي‌دم در مورد درخواست ديه از بيت‌المال سوال كرد، همسر مقتول گفت: دو سال است كه بچه‌هايم پيگير اين پرونده هستند اما جوابي نمي‌گيرند تا اينكه مدتي قبل شخصي كه خود را كارمند دادستاني معرفي مي‌كرد به سراغ ما آمد و گفت بهتر است از بيت‌المال ديه بگيريد. چون قاتل شوهرتان پيدا نمي‌شود. در اين مدت بچه‌هاي من خيلي آسيب ديدند و پسرانم كار و زندگي خود را رها كردند و دنبال پرونده پدرشان بودند. اولويت اول ما اين است که قاتل شوهرم پيدا شود.
 
در اين هنگام قاضي عزيزمحمدي گفت: در اين پرونده هيچ تحقيقي انجام نشده‌ و حدود نيمي از اوراق پرونده مربوط به ابلاغ و اخطار است كه ربطي به تحقيقات ندارد. اين پرونده آنقدر ناقص است كه بعد از دو سال حتي برگه معاينه جسد در آن نيست. بازپرس هيچ تحقيقي نكرده و بايد در اين پرونده تحقيق انجام بگيرد تا خون مسلماني هدر نرود. چطور ممكن است كسي را مقابل خانه‌اش بكشند و دادسرا ادعا كند امكان پيدا كردن قاتل نيست.

در پايان هيات قضات، دادسرا را موظف به رسيدگي مجدد كردند و گفتند دادسرا بايد تحقيقات بيشتري انجام دهد و قاتل را پيدا كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین