کد خبر: ۱۶۵۷۴۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰

تغییر کاربری‌ یک‌ کبابی‌ بخاطر ماه‌ رمضان+تصاویر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سالانه در ایام ماه مبارک رمضان،‌ برخی از شغل‌ها به فراخور ماهیت‌شان به حالت نیمه تعطیل در می‌آیند. از جمله این مشاغل اغذیه فروشی‌ها، رستوران‌ها و امثال آن هستند، اما نکته قابل توجه که این بار در یکی از میادین در مناطق مرکزی و پُر تردد شهر تهران نگاه عابران همیشگی را به خود جلب می‌کند، تغییر کاربری یک اغذیه فروشی به کتاب‌فروشی است. بنابراین گزارش،‌ میدان انقلاب اسلامی قطب فروش کتاب کشور محسوب می‌شود. 

البته در ردیف کتاب‌فروشی‌ها و انتشاراتی‌ها مختلف اغذیه فروشی‌ها، کباب‌فروشی‌هایی نیز به چشم می‌خورد که این بار یکی از این کباب‌فروشی‌ها که سال‌هاست در میدان انقلاب قرار دارد با تغییر رویکرد تغذیه مردم، دست به ابتکار جالبی زده و به صورت موقت - به مدت یک ماه- کباب‌فروشی را تبدیل به کتابفروشی کرده و به نظر می‌رسد این حراج کتاب به مذاق بسیاری خوش آمده است. شاید این اتفاق به نظر ساده باشد، اما نشان دهنده این است که مردم ایران همان‌طور که به غذای تن اهمیت می‌دهند، می‌توانند برای «غذای روح» و مطالعه نیز اهمیت قائل شوند. {$old_album_165742}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
0
0
مردم كه نميتونن يكماه فروش نداشته باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
0
0
منورالفکر ! این ابتکار نیست،ناچاری ایست ! ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
0
0
شغل کسادتری را انتخاب کرده. مردم با گرسنگی کشتی می گیرند کی پول کتاب خریدن داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
0
0
کباب با کتاب هم وزن هستند پی می شه یه کاری کرد پیش خانواده شرمنده نبود
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
0
0
یه عده هم عوض یه جو ذوق یا یه کم بینش دلخوشکنکی، فقط یاد گرفتن کامنت آنتی حال بزنن......... بابا چرا ایقد شکمتونو با مغزتون یکی میدونین. خدا شاهده منم خیلی وقته یه غذای خوشمزه مجلسی یا یه فصل کباب و شیشلیک میخوام. ولی با مرام نیست که نیست گرونه خوب باشه ......... خواسته آدم یه چیزه نیازش یه چیز دیگه. مرغ گرونه اونم دوروز گوشت بیداده خوب چکنیم؟ خدا صبرو واس چی داده حالا کیی از گشنگی مرده ؟ .............تازه قربون دل هر چی کپر نشین بی ریا که به رو خودشم نمیاره که سالی یه بارم گوشت و مرغ نمیبینه و از شکم قانعش میگه دسس آخرم آب پاکی رو میریزه رو دست من وتو که ای بابا تابستون که نون و ماست و خربزه سالمتره! ...........اگه تو خونه مبل داری اگه پرده قشنگ آویزونه اگه آشپزخونت کابینت داره و هود بیمکث یا با مکث کذاشتی اگه ال سیدی زدی تو رگ فوتبالو با ابتهاج ببینی اگه پول شهربازی یا حتی ماهی یه بار پیتزای دسته جمعی داری ،بدون گشنه نیستی و وضعت از ننه بابا و اجداد طاهرینتم بهتره . غصه نخور کامنت گیرکی نذار راس میگی یه بند نوشته جیگرکی بذار جان برادر ! بذا با یه خبر دلمونو خوش نگه داریم و کمی هم به بالای معدمون ،همون قلبو میگم ، عنایت کنیم. بعضی وقتا سیری ،قلب درد میاره ولی بعضی وقتا قلب سالم شکمی رو سیر میکنه. احتمالا ارزش ای قلبه باید بیشتر باشه . ای الله جان ما رو درستمون کن به برکت ای ماه رمضون .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین