کد خبر: ۱۶۶۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۸

تعطیلی کارخانه مداد پارس اسلت و بیکاری ۵۰ کارگر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک فعال کارگری در مازندران اعلام کرد: واردات بی‌رویه لوازم التحریر باعث تعطيلي و انحلال کارخانه پارس اسلت شد.

نصرالله دریابیگی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: واردات بی‌رویه لوازم تحریر چینی سبب تعطیلی کارخانه پارس اسلت (مداد روزنامه‌ای آسیا) و بیکاری ۵۰ کارگر با سوابق 10 ساله شده است.

دبير خانه كارگر مازندران افزود: کارخانه مداد سیاه پارس اسلت آمل با ده سال سابقه فعالیت در زمینه تولید لوازم تحریر و استفاده از کارگران و مدیرانی تحصیل کرده و متخصص با سرمایه بخش خصوصی در یک ماه گذشته اعلام ورشکستگی کرده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در خصوص ساير دلايل تعطيلي اين كارخانه اضافه کرد: این واحد تولیدی به جهت اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و به تبع حذف یارانه‌های بخش تولید دچار بحران اقتصادی شده بود.

او افزود: مشکلات مالی باعث شد این کارخانه در پرداخت بدهی‌های معوقه بانکی خود دچار مشکل شود و هم اکنون ناچار شده است ۵۰ کارگر خود را اخراج و اعلام انحلال کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
0
1
سلام ، باید از عواملی که حمایت از واردات همه چیز از چین را می کنند ، واقعا" به خاطر این همه جنایت و خیانت به مملکت ، مجازات و زندانی شوند . مگر ممکن است که کارگزان کارخانه های خودمان ، از کار بیکار شوند و ما بخواهیم صنعت و تولیدات کشور دیگری را رونق و باج بدهیم . خیانت هم اندازه دارد .
این وسط آقایان مراجع محترم ، باید امر به معروف و نهی از منکر بکنند . یعنی اینکه با نفوذشان ، تولیدات خودی را تشویق و دوباره با نفوذشان ، جلوی واردات اضافه را بگیرند که این بیکاری ها پیش نیاید . مگر نه اینکه یکی از شعارهایمان این بود که مملکت همه اش باید اسلامی باشد و عدالت از اساسی ترین پایه های دین است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
0
0
خدا چین را برای اتاق بازرگانی چین و ایران نگهدارد !!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین