کد خبر: ۱۶۶۱۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۷

وقتی براد پیت با ملایمت آدم‌ها را می‌کشد / فیلم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اولین آنونس فیلم گانگستری «آن‌ها را با ملایمت بکش» که یکی از 22 فیلم بخش مسابقه رسمی جشنواره کن 65 بود، منتشر شد. 

به گزارش خبرآنلاین، براد پیت در این فیلم بار دیگر با اندرو دامینیک فیلمساز استرالیایی و کارگردان فیلم «ترور جسی جیمز به دست رابرت فورد ترسو» همکاری کرده است.

«آن‌ها را با ملایمت بکش» با اقتباس از رمان جنایی «تجارت کوگان» نوشته وی. هیگنز که سال 1974 منتشر شد، ساخته شده است.

اتفاقات کتاب در دهه 1970 در بوستن روی می‌دهد، اما داستان فیلم سال 2008 در دوران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و بحران اقتصادی در نیو اورلئان اتفاق می‌افتد.

براد پیت در «آن‌ها را با ملایمت بکش» نقش جکی کوگان یک آدمکش حرفه‌ای را بازی می‌کند که به نوعی یک کارچاق‌کن است. وقتی دو دزد خرده‌پا (اسکات مکنیری و بن مندلسان) از گروهی گانگستر در حال ورق‌بازی دزدی می‌کنند، جکی برای تنبیه آن‌ها و کنترل اوضاع فرا خوانده می‌شود. آنچه در ادامه اتفاق می‌افتد خشن و غیرقابل کنترل است.

در بخشی از آنونس فیلم، شخصیت پیت می‌گوید: «تا حالا کسی رو کشتی؟ گریه می‌کنند، التماس می‌کنند، مادرشون رو صدا می‌کنند... دوست دارم اون‌ها رو با ملایمت بکشم، از دور.»

پیت ماه مه پیش همزمان با اولین نمایش فیلم «آن‌ها را با ملایمت بکش» در بخش مسابقه رسمی جشنواره کن به خبرنگاران گفت: «این فیلم کوچک درباره دنیای بزرگ حرفی برای گفتن دارد.»

دامینیک هم درباره فیلم خود گفت: «احساس می‌کنم فیلم‌های جنایی درباره کاپیتالیسم هستند. این تنها ژانری است که به خوبی با شخصیت‌هایی که تنها تمایل به پول به آن‌ها انگیزه می‌دهد، تناسب دارد.»

جیمز گاندولفینی، ریچارد جنکینز و ری لیوتا دیگر بازیگران «آن‌ها را با ملایمت بکش» هستند که 19 اکتبر (28 مهر) روی پرده سینماها می‌رود.
فایل ضمیمه این خبر اولین آنونس این فیلم است.

=
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین