کد خبر: ۱۶۶۲۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۹

رستمی با 171 كيلوگرم يک ضرب را تمام كرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: كيانوش رستمي وزنه 171 كيلوگرمي را در حركت يكضرب بالاي سر برد.

به گزارش ايسنا، كار وزنه‌برداران ايران در المپيك لندن با كار وزنه‌برداران در دسته 85 كيلوگرم آغاز شد كه كيانوش رستمي با مهار وزنه 171 كيلوگرم در حركت يك ضرب به كار خود پايان داد.

رستمي در حركت يك ضرب وزنه‌ي 171 كه كورش باقري براي او انتخاب كرده بود را با مهارت بالاي سر برد اما در حركت دوم ناكام بود. وزنه بردار كرمانشاهي ايران در حركت اول وزنه 171 كيلوگرمي را مهار كرد در حركت دوم وزنه‌ي 174 كيلوگرمي را انداخت و بار سوم هم نتوانست اين وزنه را مهار كند.

در اين دسته سهراب مرادي ديگر وزنه‌بردار ايران موفق به مهار وزنه‌ي 166 كيلوگرم نشد و از جدول رقابت‌ها كنار رفت. مرادي در حركت اول وزنه 166 كيلوگرمي را حتي بالا هم نكشيد. در حالي كه به نظر مي‌رسيد مرادي با تمرينات خوبي كه انجام داده بتواند عملكرد خوبي داشته باشد، اما حركت دوم را هم همانند حركت اول اصلا بلند نكرد. نگاه‌هاي نگران رضازاده و باقري هم سودي نبخشيد و مرادي بار ديگر وزنه را بر روي زمين انداخت و اوت كرد.
ركورد المپيك در اين دسته در حركت يك ضرب 185 كيلوگرم و در اختيار ريباكو از بلاروس است. ركورد دو ضرب نيز در اختيار ديماس يوناني قرار دارد كه وزنه 215 كيلوگرمي را بالاي سر برده است.

ركورد مجموع جهان و المپيك 394 كيلوگرم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین