کد خبر: ۱۶۶۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۲

اولین نقش اصلی آرنولد پس از ۹ سال / عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آرنولد در این فیلم برای اولین بار پس از «نابودگر 3: قیام ماشین‌ها» در سال 2003 در نقش اصلی ظاهر شده است.

«آخرین ایستادگی» 18 ژانویه 2013 اکران می‌شود. این فیلم را کیم جی ـ وون فیلمساز کره‌ای کارگردانی کرده و فورست ویتاکر، لوییس گازمن، رودریگو سانتورو، جانی ناکسویل، ادواردو نوریگا، پیتر استورمار، جنسیس رودریگز و هری دین استنتن دیگر بازیگران آن هستند.

شوارتزنگر در «آخرین ایستادگی» نقش اوئنز را بازی می‌کند، مردی که قبلا مامور اداره پلیس لس آنجلس بوده و اکنون کلانتر یک شهر کوچک مرزی است. وقتی رهبر یک کارتل مواد مخدر از دست پلیس فدرال می‌گریزد و می‌کوشد از مرز مکزیک فرار کند، اوئنز باید به کمک همکاران بی‌تجربه‌اش مانع این کار شود.

جی ـ وون این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از اندرو نائر ساخته است. جی ـ وون سازنده فیلم ترسناک «من شیطان را دیدم» و وسترن پرهزینه «خوب، بد، عجیب» است.

شوارتزنگر برای بازی در مجموعه فیلم‌های «نابودگر» همین طور فیلم‌هایی چون «کونان بربر»، «کماندو»، «غارتگر»، «یادآوری کامل»، «آخرین قهرمان اکشن» و «دروغ‌های واقعی» شهرت دارد.

به گزارش خبرآنلاین، فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا سال 2010 پس از هفت سال دوری از سینما در فیلم «گوشت‌های دم توپ» به کارگردانی سیلوستر استالونه نقشی کوتاه را بازی کرد و در فیلم «گوشت‌های دم توپ 2» نیز که به زودی اکران خواهد شد، در نقشی کوتاه ظاهر شده است. {$old_album_166272}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین