کد خبر: ۱۶۶۳۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۳

وزیر دادگستری و کشور به مجلس میروند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اللهیار ملک شاهی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: جلسات کمیسیون قضایی مجلس در روزهای یک‌شنبه بعد از ظهر و سه‌شنبه صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این هفته قرار است سید مرتضی بختیاری وزیر دادگستری نیز در یکی از جلسات حضور داشته باشد و به سوال یکی از نمایندگان پاسخ دهد.

وزیر کشور به سؤالات 8 نماینده پاسخ می‌دهد

اعضای کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه این هفته تشکیل جلسه می‌دهند و در این جلسات قرار است لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیئت‌های انظباطی نیروهای مسلح را بررسی کنند.

رسیدگی به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان و بررسی طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و اصلاحیه آن مصوب 1377 و الحاق موادی به آن نیز در دستورکار جلسات کمیسیون مذکور قرار دارد.

کارشناسان مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی قانون انتخابات ریاست جمهوری صبح روز سه‌شنبه در کمیسیون امور شوراها حاضر می‌شوند.

نمایندگان عضو کمیسیون امور شوراهای پارلمان صبح روز سه‌شنبه همچنین کلیات طرح امر به معروف و نهی از منکر و کلیات طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آنها را بررسی می‌کنند.

به گزارش فارس،مصطفی محمدنجار وزیر کشور عصر روز سه‌شنبه برای پاسخگویی به سؤالات عوض حیدرپور نماینده شهرضا، احمد بخشایش، یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر، حسین گروسی نماینده شهریار، حجت‌الاسلام سید جلال یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد، علی ایرانپور نماینده مبارکه، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه و حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی نماینده فلاورجان در این کمیسیون حضور می‌یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
0
0
امان از ان وزیر دادگستری ! ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۵
0
0
باسلام خوب است درمورد عدم پرداخت اضافه کارکارکنان دادگستری درسالجاری که باقلت حقوق وسختی کار مواجه میباشند ازآقای وزیردادگستری توضیحاتی خواسته شود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین