کد خبر: ۱۶۶۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۹

احمدی نژاد سه شنبه به لندن می‌رود؟/ وزارت ورزش: بعید است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: درحالیکه رقابت دسته فوق سنگین وزنه برداری سه شنبه شب در لندن برگزار می شود، شایعه بسیار زیادی در کاروان ایران پیچیده که خبر از حضور رئیس جمهور ایران در این مسابقه را می دهد. برخی از اعضای کاروان ایران این اتفاق را چندان بعید نمی دانند. 

مسئولان رسمی کاروان ورزشی ایران اعلام می کنند که ما از این موضوع بی اطلاعیم. برای اطلاع از این ماجرا با دفتر روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری تماس گرفتیم که مسئولان این دفتر هم اعلام کردند در این مورد به زودی اطلاع رسانی می کنند. 

همچنین انصاری فرد، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در مورد این شایعه می گوید: «پیش از این، رئیس جمهور برنامه داشت که به لندن برود اما آن ماجرا منتفی شد و الان هم بعید می دانم که ایشان چنین برنامه ای داشته باشند.» 

رئیس جمهور ایران در مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران برای المپیک لندن، به صورت سرزده شرکت کرد و مورد شگفتی همگان شد. این بار هم بعید نیست که او با حضور سرزده در لندن همه را شگفت زده کند. 

این شایعه قدرتمند در لندن درحالی شنیده می شود که تا کنون روسای جمهور زیادی از جمله پوتین – رئیس جمهور روسیه، اولاند- رئیس جمهور فرانسه و الهام علی اف – رئیس جمهور آذربایجان با حضور در لندن از رقابت های مختلف ورزشی دیدن کرده اند. 

به گزارش خبرآنلاین ،حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری هم در مورد این شایعه می گوید: «بعید می دانم رئیس جمهور برای دیدن مسابقات به لندن بیاید. البته من خبر قطعی ندارم ولی با این حال دور از ذهن است که ایشان به لندن بیاید.» 

محمود احمدی نژاد پیش از این در بازیهای پاراالمپیک سال 2008 در پکن حاضر شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین