کد خبر: ۱۶۶۵۴۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۹

وزیرکشاورزی در آستانه استیضاح قرار گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پاپی زاده خبر داد: طرح استیضاح خلیلیان در کمیسیون کشاورزی مطرح و امضاهای آن در کمیسیون به حد نصاب رسیده است.

عباس پاپی‌زاده در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس طرحی را مبنی بر استیضاح وزیر کار تهیه کرده‌اند که تا کنون امضاهای این طرح حد نصاب را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: بروز مشکلات و وجود ابهاماتی در کار حوزه کشاورزی و ارائه آمار و ارقام غیرواقعی در مورد میزان تولید و مصرف و میزان واردات که این امر موجب شده تا سایر دستگاه‌های اجرایی نیز نتوانند برنامه‌ریزی دقیقی در حوزه کاری خود داشته باشند، عدم شناخت وزیر کشاورزی از بخش کشاورزی و آسیب زیرساختها در این بخش از جمله دلایل نمایندگان برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی‌ است.

به گزارش فارس،نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانیهای اخیر عمدتا مربوط به تولید در بخش کشاورزی‌ است خاطرنشان کرد: مجلس تا کنون دو مرتبه به وزیر کشاورزی فرصت داده و امروز دیگر مجلس نظر مثبتی در مورد آقای خلیلیان ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
0
0
اقا پدر گندمكاران را دراورد .نابود شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
0
0
سلام ، اینکه حالا ایشان را استیضاح کنند و یا مجازات کنند ، دیگر خیلی کار از کار گذشته است و حتما" ایشان هم مشکلات و حرفهایی دارند ، برای اینکه چندی پیش اعلام کردند که کشاورزی به صفر رسیده است . مسئولی که توان کار را ندارد ، با گفتن حقایق ، کناره گیری کند ، خیلی بهتر است .
آبروی هر مملکت پیشرفته ای ، بستگی به خودکفایی در کشاورزی ، دامپروری ، صنعت ، تولیدات داخلی ، دارد و کشاورزی یک مملکت که از بین برود ، یعنی وابستگی به کشورهای خارج و بیکاری خیلی از مردم و مهاجرتهای بی برنامه ریزی شده و به دنبال آن بیکاری در غربت ، تکدی گری ،
دزدی ، فساد ،قاچاق و مصرف موادمخدر ، زنان و کودکان
خیابانی و خیلی از مشکلات جامعه ، که با کشاورزی از دست
رفته به وجود می آید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۶
0
0
فاتحه كشاورزان را خوانده………
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین