کد خبر: ۱۶۶۷۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۵

كامران: برخي دولپي از بيت‌المال مي‌خورند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماينده اصفهان در مجلس گفت:‌مسئولان دقت كنند كه اگر دنيا به سراغ ما آمد ما نبايد به سراغ دنيا برويم در حالي كه اكنون شاهد هستيم كه در اثر برخي انتصاب‌هاي غلط، برخي خودشان به سراغ دنيا مي‌روند و دولپي از بيت‌المال مي‌خورند.

حسن كامران در نطق ميان دستور امروز خود در صحن علني مجلس با اشاره به سخنان رهبري در ديدار با نمايندگان اظهار كرد: رهبري به حديثي از امام سجاد (ع) اشاره كردند كه فرمودند مال فتنه‌انگيز است، فتنه هميشه در عرصه اجتماعي نيست بلكه بدتر از آن، فتنه در دل است كه اگر راهش در دل باز شود حد توقف ندارد.

وي همچنين با اشاره به بخش ديگري از سخنان رهبري در مورد لزوم خودنظارتي اظهار كرد:‌ رهبري فرمودند كه نبايد براي به دست آوردن جايگاه به صاحبان قدرت و ثروت نزديك شويد، اين خطر بزرگي است، در اين طرح نظارت از دوستان تنظيم‌كننده خواهش مي‌كنم دقت داشته باشند كه طرح به سمت بده و بستان حركت نكند بلكه يك چشم بصير و بينا از مجلس حراست كند.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با تبريك به اعضاي انتخاب شده براي هيات نظارت بر نمايندگان گفت: با توجه به اهميت اين موضوع انتظار مي‌رفت كه هيات رييسه دو برابر تعداد افراد فعلي را به عنوان كانديدا معرفي كند.

كامران به بخش ديگري از وصيت‌نامه حضرت امير اشاره كرد و گفت: حضرت امير تاكيد كرده‌اند كه يار ستمديده و دشمن ظالم باشيم، اميدوارم ملت ايران در روز قدس اين مساله را به خوبي نشان دهد، امروز شاهد آن هستيم كه حتي در سوريه به زوار هم رحم نكرده‌اند، در ليبي فعالان هلال‌احمر ما را ربوده‌اند، از وزير خارجه درخواست مي‌كنيم در اين زمينه تلاش بيشتري كند.

به گزارش ایسنا،وي همچنين با تبريك روز خبرنگار ادامه داد: خبرنگاران با انصاف عمل مي‌كنند، اميدواريم آن عده‌اي هم كه با انصاف عمل نمي‌كنند به اين سمت حركت كنند چرا كه انصاف چيز خوبي است، بين مردم اصلاح كردن چيز خوبي است و دعوا بد است.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره مجدد به بخش ديگري از سخنان رهبري در مورد لزوم حفظ وحدت ادامه داد: بايد به وصيت حضرت امير عمل كنيم و مديريت اقتصادي را اصلاح كنيم و به سمت اقتصاد مقاومتي حركت كنيم.

كامران در پايان با تاكيد بر اين مساله كه آب جزء انفال است و مديريت آن بايد درست صورت بگيرد، گفت: بخش‌هايي از مناطق مسكوني اصفهان آب شرب ندارند. همچنين زاينده‌رود و باتلاق گاوخوني خشك شده‌اند، در مورد انفال بايد درست عمل شود، اين مساله قابل تحمل نيست كه هر اصفهاني چهارصد هزار تومان ماليات مي‌پردازد اما در همه برنامه‌ريزي‌ها در صف آخر قرار مي‌گيرد. انتظار داريم در برنامه‌ها تجديدنظر شود.

وي همچنين از مسئولان خواست كه افطاري را از جيب فقرا ندهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
0
0
سلام ، از حق مردم ( بیت المال ) خوردن ، ممکن است ظاهرا"
دو لپی باشد ، ولی با تمامی لپها ، جسمها ، روحهای ، خود و
خانواده هایشان ، به طرز دردناکی ، انتقام پس می دهند . و هرجا که باشد، آه مردم و موج منفی نفرینهای مردم ، آنها را دنبال کرده و تقاص را پس میدهند که تقاص ، هم در این دنیا است و هم در آخرت .
خداوند از حق خود می گذرد ولی از حق الناس هرگز .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
0
0
زماني كه با خداي خود راز و نياز ميكنم بعد از دعاي خير براي خوبان و بهشتيان تمام كساني كه به مردم ما ظلم ميكنند دروغ مي گويند ..... نفرين ميكنم تا شايد جايي خداوند به داد مردم مظلوم برسد مطمئن باشيد كه مجازات خواهيد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
0
0
این را که تعریف میکنم حقیقت دارد.توی یک دورانی گوشت کوپنی به مردم میدادند قصابی بود که توی وزن گوشت ها کم میگذاشت وقتی گوشت را خودمان میکشیدیم از انچه که باید می داد کمتر بود . به همین راحتی مال مردم را میخورد تا یک روز یکدانه پسرش به دردی دچار شد که پزشکان هم نتوانستند درمانش کنند . از سر و رو و بدن این بچه غده های چربی و گوشتی به طرز وحشتناک رشد میکرد که اخر سر هم یک غده توی مغزش زد و تموم کرد . منظور این که خدا همان طور که مهربان است به موقع جبار هم میشود و چنان دلت را میسوزاند که دودش خانواده و نزدیکانت را در بر میگیرد.ناراحت نباشید خدا ناظر است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین