کد خبر: ۱۶۶۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۸۴ - ۱۸:۱۴

دعوت جبهه اصلاحات از کروبی

آفتاب‌‌نیوز : ابراهيم اصغرزاده، رييس دوره‌‏اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات با بيان اينكه اولين نشست گروه‌‏هاي اصلاح‌‏طلب بعد از ركود تابستاني با حضور 15 حزب برگزار شد، گفت: در اين جلسه همچنين مقرر شد چگونگي رابطه مجمع روحانيون مبارز با جبهه اصلاحات توسط سيد محمد خاتمي مورد بررسي قرار بگيرد و نظر مجمع روحانيون مبارز در اين مورد به اطلاع گروه‌‏هاي 18گانه جبهه اصلاحات برسد. 

وي با بيان اينكه سيد محمد خاتمي از شخصيت ممتاز و تاثيرگذاري در جبهه اصلاحات برخوردار است، گفت: بر اين اساس است كه بايد از ديگر شخصيت‌‏هاي برجسته اصلاح‌‏طلب نيز براي حضور در جلسات شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات دعوت به عمل آيد و به همين منظور به زودي با مهدي كروبي ديداري خواهم داشت. 

اصغرزاده، نقد دروني جبهه اصلاحات و پيگيري تحولات سياسي روز ايران و دنيا را از مباحث مطرح شده در اين جلسه برشمرد و اظهار داشت: نقد دروني جبهه اصلاحات و اينكه چگونه مي‌‏توان اين جبهه را تقويت كرد و به عنوان يك جايگزين قدرتمند در جامعه حضور يافت، از مباحث اصلي اين نشست بود. 

وي تصريح كرد: همه حاضرين در جلسه معتقد بودند كه جبهه اصلاحات نياز به اصلاح ساختار داخلي دارد و بايد با شناسايي ظرفيت‌‏هاي جديد سياسي و پتانسيل‌‏هاي موجود اجتماعي پايگاه اجتماعي اصلاحات را تقويت كنيم. 

رييس دوره‌‏اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات تاكيد بر اتخاذ راهبردهاي دقيق‌‏تر براي همگرايي جبهه اصلاحات و جلوگيري از ايجاد تشتت و تفرقه از جبهه اصلاحات را از ديگر مباحث مطرح شده در جلسه شب گذشته عنوان كرد كه براساس آن احزاب حاضر خواستار بررسي ضعف‌‏هاي جبهه اصلاحات و تبيين تئوري‌‏ها و نظريات مبتني بر سياست‌‏ها و ارزش‌‏هاي انقلابي شدند. 

وي سپس به ترميم مباحث مطرح‌‏شده در مورد مسائل خارجي پرداخت و گفت: گروه‌‏هاي اصلاح‌‏طلب حساسيت اوضاع كشور به خاطر پرونده هسته‌‏اي و برنامه‌‏هاي اقتصلادي فعلي كه منجر به ركود اقتصادي شده است را مورد توجه قرار دادند و معتقد بودند جبهه اصلاحات بايد اين مسايل را مورد پيگيري قرار دهد و در آينده نيز در مورد مسايلي كه رخ مي‌‏دهد و اقدامات دولت، نقطه نظرات خود را مطرح كند. 

به گفته اصغرزاده، جلسه شب گذشته شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات مصوبه‌‏اي نداشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین