کد خبر: ۱۶۶۷۷۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۵

گم شدن 7ورزشکار کامرونی در لندن

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این هفت نفر متشکل از پنج بوکسور، یک شناگر و یک بازیکن فوتبال هستند که گمان می‌رود قصد دارند به دلیل مشکلات اقتصادی کشور خود در اروپا بمانند.

«دیوید اوجونگ» سرپرست کاروان ورزشکاران کامرون در المپیک لندن، در پیامی که برای وزارت ورزش این کشور ارسال کرده است، اعلام کرد: آنچه در ابتدا فقط یک شایعه بود، واقعیت یافته است. هفت ورزشکار کامرون که برای شرکت در بازی‌های المپیک به لندن آمده بودند، در دهکده المپیک ناپدید شده‌اند.

به گفته اوجونگ، «دروسیل نگاکو» دروازه‌بان ذخیره تیم فوتبال زنان کامرون اولین نفری بود که ناپدید شد. چند روز بعد هم «پائول اکانه ادینگه» از تیم شنا گم شد. وسایل شخصی او نیز در اتاقش نیست.

وی افزوده است: پنج بوکسور کامرونی به نام‌های «توماس اسومبا»، «کریستیان دونفک اجوفک»، «ابدون موولی»، «بلایس یپمو مندو» و «سرگ آمبومو» هستند که روز یکشنبه از دهکده المپیک مفقود شدند.

به گزارش ایرنا،این اولین بار نیست که ورزشکاران کامرونی در جریان برگزاری مسابقات بین المللی ناپدید می‌شوند.

در دوره‌های گذشته بازی‌های «فرانکوفونی» (المپیک فرانسوی ‎زبان ‎‌ها) و بازی‌های کشورهای مشترک المنافع و همچنین رقابت‌های فوتبال جوانان، چندین ورزشکار کامرونی بدون اطلاع و موافقت مسوولان، اردوی ورزشکاران کشورشان را ترک کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین