کد خبر: ۱۶۶۷۸۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۹
ورزشکار روسی ۲۰۸ کیلو را بالای سر برد

رستم ایران ۲۰۵ کیلوگرم را مثل آب خوردن بالا برد

سجاد ۲۰۴ را بالای سر برد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ماتیاس اشتاینر آلمانی که وزنه 192 کیلوگرمی را در حرکت یکضرب بالای سر برده بود ، در حرکت دوم خود روی وزنه 196 کیلوگرمی دچار حادثه شد. او وقتی وزنه را بالای سر برد نتوانست تعادلش را حفظ کند و وزنه روی پایش افتاد تا همه نگرانش باشند . او اما دقایقی بعد بلند شد و داشت خودش را آماده می کرد تا روی صحنه برگرددد. البته هنوز آمادگی کامل نداشت تا برگردد . سجاد انوشیروانی اولین ورزشکار ما بعد از او روی صحنه آمد و با درایت وزنه 198 کیلوگرم را بالای سر برد. وزنه ای که شرکت کننده روس هم بالای سر برد.

بهداد سلیمی در شروع حرکت یکضرب ، وزنه 201 کیلوگرم را بالای سر برد . بعد از او یک گرجستانی این وزنه را زد و بعد نوبت رسید به سجاد انوشیروانی که وزنه 204 کیلوگرم را انداخت. وزنه ای که روسلان روس آن را بالای سر برد. سجاد انوشیروانی در حرکت سوم هم به مصاف وزنه 204 کیلویی رفت و این بار توانست این وزنه را بالای سر ببرد. وزنه دوم سجاد 205 کیلو بود که خیلی راحت بالای سر برد.

به گزارش خبرآنلاین،وزنه بردار روسی برای حرکت آخر یکضرب خود وزنه 208 کیلوگرم را درخواست کرد که در نهایت آن را بالای سر برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین