کد خبر: ۱۶۷۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۳

بازگشت تیم وزنه‌برداری/ تصاویر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم ملی وزنه برداری ایران بامداد جمعه وارد فرودگاه امام خمینی(ره) تهران شد. / عکس ها: خبرگزاری مهر

به گزارش خبرآنلاین؛ در ساعات اولیه بامداد روز جمعه بود که اعضای تیم ملی وزنه برداری کشورمان وارد فرودگاه امام تهران شدند.

تیم ملی وزنه برداری ایران که با 6 ورزشکار به این مسابقات اعزام شده بود توانست 4 مدال خوشرنگ را برای کاروان کشورمان کسب کند.

جمعیت زیادی برای استقبال از وزنه برداران به فرودگاه رفته بودند تا هم قوی ترین مردان جهان را از نزدیک ببینند و هم از تلاش های شان قدردانی کنند.در بدو ورود تیم ملی به تهران کوروش باقری باری دیگر از برخی منتقدینش گلایه کرد و گفت: «هنوز که با فدراسیون قراردادی ندارم اما اگر ببینم می توانم مفید باشم به کارم ادامه می دهم.»

رضازاده درباره تیم پاک ایران سخن گفت: «آیان از ما متشکر است.» و البته ادامه داد: «نمی گذارم کوروش جایی برود. تا من هستم ، او هم هست.»

بهداد سلیمی، قوی ترین مرد جهان از رضازاده تقدیر کرد و گفت: «او خیلی به من کمک کرد تا به موفقیت برسم. رضازاده بمب روحیه است.»

انوشیروانی هم گفت: «خوشحالم که عملکرد مثبتی داشتم و به حدنصاب ایده آلی رسیدم. خداراشکر که مردم از ما راضی هستند.» {$old_album_167000}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
0
0
زنده باد عزیزان. آفرین که دل میلیونها ایرانی را شاد کردید. چشم امید همه منتظر درخشش مجدد شما به همراه مربیان و مسئولین عزیز در المپیک آیندست. دعای خیر مردم همیشه همراهتان
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین