کد خبر: ۱۶۷۶۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۱

هدیه آپارتمان یا زمین‌مسکونی به امیدنوروزی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین صادق عابدین ظهر امروز در دیداری که امید نوروزی قهرمان المپیک با وی داشت، اظهار داشت: کسب مدال طلای المپیک توسط امید نوروزی چراغ ورزش این استان را روشن کرد.

استاندار فارس گفت: با کسب مدال طلای المپیک توسط امید نوروزی از این پس وظیفه مسئولان ورزش استان فارس سخت‌تر از گذشته می‌شود.

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب توسعه بیش از گذشته را در ورزش استان شاهد باشیم.

صادق عابدین گفت: یکی از سالن‌های ورزشی در شیراز باید به‌ نام "امید نوروزی" شود.

وی با بیان اینکه باید هرچه سریع‌تر وضعیت خانه کشتی این کلان‌شهر مشخص شود، تصریح کرد: در چند روز آینده با وزیر ورزش رایزنی‌هایی می‌شود تا در صورت همکاری، ابتدای زمستان سال جاری خانه کشتی این شهر افتتاح شود.

استاندار فارس با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران پهلوان ندارد، اضافه کرد: ورزشکاران ایرانی جوانمردی را به عنوان اولویت نخست خود قرار داده‌اند و به همین دلیل است که جوانمردی به عنوان مهم‌ترین فاکتور در ورزش ایران در نظر گرفته می‌شود.

صادق عابدین تصریح کرد: باید به گونه‌ای رفتار کرد که جوانمردی کشتی‌گیران به عنوان یک الگو برای سایر رشته‌های ورزشی در نظر قرار داده شود.

به گزارش فارس،وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه راه‌اندازی ورزشگاه در نقاط مختلف شهر، امنیت و توسعه را به همراه دارد؛ بر ساخت ورزشگاه در نقاط مختلف شیراز تاکید کرد.

یک آپارتمان در معالی‌آباد شیراز و یک زمین مسکونی در شهر جدید صدرا به عنوان هدیه استاندار فارس در نظر گرفته شده که "امید نوروزی" می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
0
0
دم شیرازیا گرم. باید به ورزشکارا ارزش بذاریم حقشون بیشتر از ایناست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین