کد خبر: ۱۶۷۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۵

پیشنهاد احمدی‌نژاد برای رفع مشکل "خانه سینما"

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: محمود احمدی‌نژاد شب گذشته در دیدار با سینماگران برای رفع مشکل "خانه سینما" پیشنهاد تازه‌ای را طرح کرده‌است. 

سید مسعود اطیابی از اعضا هیأت ساماندهی صنوف سینمایی و از سینماگران حاضر در نشست شب گذشته سینماگران با احمدی‌نژاد در پاسخ به پیگیری خبرنگار مهر درباره جزئیات این پیشنهاد گفت: جناب آقای رئیس جمهور شب گذشته پیشنهادی را درباره سرانجام خانه سینما طرح کردند که به شخصه هم آن را بهترین گزینه برای برون رفت از شرایط فعلی می‌دانم.

وی افزود: درخواست آقای احمدی‌نژاد این بود که اهالی صنوف مختلف که در شرایط امروز سینمای ایران و به هر ترتیبی مشغول فعالیت هستند هر کدام یک الی دو نماینده با انتخاب حداکثری اعضا خود معرفی کنند تا این نمایندگان در قالب یک مجمع صنفی به بازخوانی و اصلاح اساسنامه خانه سینما بپردازند.

اطیابی ادامه داد: نظر رئیس جمهور این است که از این طریق می‌توان به اساسنامه‌ای جامع و منطبق بر ظرفیت‌های قانونی برای فعالیت اصناف رسید تا توسط شورای منتخب همین مجمع برای تصویب نهایی به دولت ارائه شود.

این تهیه‌کننده و کارگردان سینما تأکید کرد: به نظر رئیس جمهور این اساسنامه تحت هر عنوانی حتی همان عنوان "خانه سینما" می‌تواند بستر مناسب برای استمرار فعالیت‌ قانونی اصناف را فراهم آورد.

وی تأکید کرد: آن طور که بنده از اظهارات ایشان برداشت کردم، هیچ اصراری مبنی‌بر تعطیلی و یا حذف عنوان "خانه سینما" وجود ندارد و تأکید اصلی‌ بر این است که نمایندگانی که قرار است در قالب مجمع عمومی برای اصلاح اساسنامه حاضر شوند منتخب اکثریت واقعی اصناف باشند و به طیف‌های خاص محدود نمانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
0
0
سلام ، تعطیلی خانه سینما ، بیشتر ناشی از منیت و تکبر بعضی از بازیگران و کارگردانان و دیگر قشرهای سینما است .
اگر همگی اتفاق نظر داشته و با شوراهای مختلف ، افراد دارای صلاحدید و شایسته را برای نماینده شدن خود انتخاب کنند . خیلی از مسائل حل می شود . باید بر اساس توافقنامه ، نمایندگان اختیار تام داشته باشند که برای امنیت شغلی ، رفاهی ، بیمه و بقیه امکانات ، با توافق بقیه اعضای شورا ، کارهای مثبت و کارسازی انجام دهند .
بر اساس شوراها ، انتقادات و پیشنهادات سازنده از امور اولیه این اساسنامه باید باشد .
و کلا" به عنوان یک شهروند ساده ، از این بی اتحادی اهالی
سینما تعجب می کنم . کسانی که نقشهای خیلی انقلابی و
خیلی جدی و محکم را می نویسند و بازی می کنند ، در عمل
چرا باید اینقدر بلاتکلیف و سست باشند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین