کد خبر: ۱۶۸۱۱۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶

عباسی: پاداش 10 میلیون تومانی را قبل از اعزام می‌دهیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم های اعزامی به بازیهای پارالمپیک از پرداخت پاداش نقدی به ورزشکاران قبل از اعزام به لندن خبر داد.
به گزارش مهر، محمد عباسی که عصر روز یکشنبه با حضور در فدراسیون جانبازان و معلولان از نزدیکان در جریان آخرین وضعیت تیم های اعزامی به بازیهای 2012 پارالمپیک لندن قرار گرفت، در جمع ورزشکاران گفت: خوشبختانه نتایجی که در بازیهای المپیک رقم خورد زمینه را برای موفقیت ورزشکاران ما در بازیهای پارالمپک فراهم کرده است.

وی ادامه داد: با نتایج مطلوبی که در المپیک کسب شد حالا همه ورزشکاران پارالمپیکی از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارند و امیدوارم آنها بتوانند با همت و غیرتی که دارند برای ورزش ایران افتخار آفرینی کنند و با دست پر به کشور بازگردند. مردم هم دعا خواهند کرد که این اتفاق بیفتد.

وزیر ورزش و جوانان در مورد پرداخت پاداش 10 میلیون تومانی به ورزشکاران اعزامی به بازیهای پارالمپیک گفت: دستور پرداخت این مبلغ قبل از اعزام به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان داده شده و ان شالله تا قبل از سفر تیم ها به بازیهای پارالمپیک، این پاداش به ورزشکاران اهدا خواهد شد.

محمد عباسی در پایان ابراز امیدواری کرد ورزشکاران ایران بتوانند با تلاش و غیرتی که به کار خواهند گرفت نتایج مطلوبی در بازیهای پارالمپیک بگیرند و ادامه دهنده راه موفقیت ورزشکاران ایران در المپیک باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین