کد خبر: ۱۶۸۲۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷

وقتی سازها برای زلزله‌زدگان كوک شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هنرمندان موسيقي براي هم‌صدا شدن با مردم زلزله‌زده‌ي آذربايجان شرقي سازهايشان را كوك كردند و با بازماندگان حادثه ابراز همدردي كردند.

به گزارش ایسنا، محسن چاوشي ـ خواننده پاپ ـ كه اين روزها تك آهنگ‌هاي ديگري نيز از او شنيده شده، «ماهي سياه ‌‌كوچولو» را به هموطنان آذري زبانش تقديم كرده است.

چاوشي كه در اين قطعه فضاي موسيقي آذري را تجربه كرده با ايمان قياسي، حسين صفا و سينا حجازي نيز همكاري كرده است.

«ماهي سياه كوچولو» با آهنگسازي محسن چاوشي و تنظيم امير جمالي فرد قابل دانلود است.

ماني رهنما ديگر خواننده پاپي است كه براي همدردي با مردم حادثه ديده خطه آذربايجان دست به كار شده است، او به تازگي قطعه‌اي به نام «فاجعه» را در اينترنت منتشر كرده و همدردي خود را به زبان موسيقي ابراز كرده است.

«فاجعه» نيز با كلامي از بابك صحرايي و آهنگسازي نيكان ابراهيمي قابل دانلود در سايت‌هاي معتبر موسيقي است.

روزبه نعمت‌اللهي كه مخاطبانش بيشتر او را با قطعات حماسي و همنشين با اشعار مولانا مي دانند، با انتشار قطعه «صبوري» ابراز همدردي كرده است.

همچنين، بابك جهانبخش در روز 15 شهريور سال جاري در حمايت از زلزله زدگان آذربايجان در 6 سانس به روي صحنه مي‌رود.

سرپرستي اين كنسرت را رضا تاجبخش عهده‌دار خواهد بود و ياشار و ايليار خسروي نيز به جمع نوازندگان اضافه شده و هنرنمايي خواهند كرد.

رضا خانزاده ـ تهيه‌كننده كنسرت ـ نيز درباره اين اجرا گفت: قصد داريم بخشي از عوايد اين برنامه را به هموطنان آذري زبانمان اختصاص دهيم. صندوق‌هاي ويژه‌اي هم در روز اجراي برنامه در سالن برج ميلاد جهت جمع‌آوري كمك‌هاي مردمي تعبيه خواهيم كرد تا از اين طريق آنچه در توانمان هست را جهت همياري زلزله زدگان انجام داده باشيم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین