کد خبر: ۱۶۸۴۲۳
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۴
ناگفته هایی از المپیک 2012

از دعوای علی آبادی و خادم تا بلیت هایی که در چمدان سوخت...

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هر چند کاروان المپیک ایران در لندن توانست با 12 مدال ، بیشترین تعداد مدال ها را در تاریخ حضورش در این رقابت ها را کسب کند و از این رو ، مسوولان ورزش و کمیته ملی المپیک به خود می بالند ، اما واقعیت این است که کاروان ورزشی ایران می توانست نتایج به مراتب بهتری را کسب کند ولی برخی سوء تدبیرها باعث شد وضعیت تیمی ایران به ویژه در رشته هایی مانند کشتی آزاد ، آن طور که باید و شاید سروسامان نگیرد و ناکامی های متعددی در لندن ایجاد شود ؛ ناکامی هایی که تلاش می شود در پشت مدال های کسب شده پنهان شود.

به عنوان مثال ، محمد علی آبادی که به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک در لندن حضور داشت ، به جای قوت قلب دادن به مربیان و روحیه بخشی به ورزشکاران ، با برخودهای نامناسب خود ، یکی از عوامل بر هم زدن آرامش در اردوی ایران بود. فقط در یک مورد ، او چنان برخورد ناشایستی با رسول خادم - سرمربی تیم ملی کشتی آزاد - داشت که نهایتاً بگو مگوی آنها به جایی کشید که رسولِ به ستوه آمده از دست علی آبادی ، با عصبانیت گوشی تلفن همراه خود را به دیوار کوبید!

همچنین در حالی که کمیته بین المللی المپیک (IOC) تعدادی بلیت در اختیار کمیته ملی المپبک ایران گذاشته بود که به رایگان در اختیار تماشاگران ایرانی گذاشته شود ، بسیاری از ایرانیانی که از نقاط مختلف انگلیس و کشورهای دیگر خود را به لندن رسانده بودند ، از دریافت بلیت محروم شدند و بدین ترتیب ورزشکاران ایران در برخی مسابقات ، از حضور پرشمار ایرانیان تشویق کننده محروم بودند.

نکته تأسف انگیز اینجاست که در شرایطی ایرانیان از تماشای دیدارهای تیم های ملی شان محروم شدند که تعداد زیادی بلیت در روز آخر ، روی دست مسوولان کمیته ملی المپیک باقی ماند و سوخت شد!
همچنین به دلیل ناهماهنگی های کمیته ملی المپیک ، برخی بلیت هایی که توسط این کمیته دریافت و بین ایرانیان توزیع شد ، اساساً در رشته هایی بود که ورزشکاران ایرانی در آنها حضور نداشتند.

از جمله آن که کمیته ملی المپیک ، تعداد 400 بلیط مربوط به رشته والیبال را تهیه کرده بود در حالی که اصلاً والیبال ایران در المپیک حضور نداشت!

این وضعیت باعث ناراحتی و اعتراض ایرانیانی شد که همانند تماشاگران سایر کشورها ، از کمیته ملی المپیک کشور خودشان انتظار داشتند آنها را در تهیه بلیت از محل سهمیه کمیته ها ، کمک کنند ولی آقایان ، بسیاری از بلیت ها را سوخت کردند و به تماشاچیان ایرانی ندادند!

به گزارش عصرایران ،این در حالی است که ایرانیان مقیم انگلیس ، برای ورزش کشورمان سنگ تمام گذاشته و حتی سایتی را هم به این منظور راه اندازی کرده بودند. بسیاری از آنها هم با هزینه شخصی خود بلیت دیدارهای ایران را تهیه کردند و این در حالی بود که بخشی از بلیت های اعطایی کمیته بین المللی المپیک به کمیته ملی المپیک ایران در چمدان آقایان ماند و منقضی شد و بعضاً هم این بلیت های منقضی شده ، به هواداران داه شد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
0
0
هر دم از این بام بری می رسد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
0
0
به اين ميگن مديريت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
0
0
این کار اگر توسط هر مسئولی در هر کشور دیگری شده بود صدا و سیما یکهفته خبر ویژه پخش میکرد ولی احتمالا علی آبادی بخاطر اینکه به ایرانیان غیرخودی بلیط نداده ولی بیت المال رو سوخت کرده تقدیر میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
0
0
آقای علی آبادی باور کنید که شما برای ورزش ساخته نشده اید.این مدالهایی که در المپیک بدست آمد را به حساب مدیریت خودتان ننویسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
0
0
خادم نه کشتی گیر خوبی بود نه مربی بدرد بخور هردوشون بدرد نمی خورن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
0
0
متاسفانه همیشه ما ایرانی ها از اصل غافل و به فرع می پردازیم .آقای علی آبادی اگر شما برنامه ریزی بلد بودید در المپیک پکن هم انجام می ادید یا کاری نمی کردید که باعث تعلیق فوتبال کشورمان شود. حالا به واسطه همت و قرعه خوب و .... چند مدال خوب گرفتیم به خودتان نسبت می دهید؟اذهان بیدارهنوز فراموش نکردهاند افتضاح های شما در ورزش را.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
0
0
به نظر من موفقیت های ورزشی فقط وفقط به خاطر تلاش پدر ومادر هاست که از همه چیز خود میزنند تا فرزندانشان موفق باشند از بردن آنها به باشگاهها از کودکی تا هزینه کردن بسیار زیاد آنها برای موفقیت آنها حالااین آقایان همه چیز را به حساب خود می گذارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
0
علي ابادي در موفقيت ايران در المپيك لندن هيچ نقشي نداشت. اگه كشتي فرنگي نبود الان علي ابادي معلوم نبود كجا بود؟ علي ابادي پدر فوتبال ايران دراورد الانم تيشه به ريشه كل ورزش زده است. بي فكري هاي او تمامي ندارد او بخاطر مسائل سياسي به اين پست و مقام رسيده نه از روي شايسته سالاري.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
0
0
هزینه های اکثر این ورزشکاران از جیب پدرانشونه مثلا پدر محسن شادی که دامهایش را فروخته و... واقعا بعد از محسن مهرعلیزاده که ادم معتدل و مدیری بود هر سه رییس ورزش یعنی علی ابادی سعیدلو و عباسی هم ورزش را سکوی تبلیغاتی و ..خود کردن و هم ورزشکاران رو خون به جگر واقعا ....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین