کد خبر: ۱۶۸۷۸۱
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳

چک میلیاردی نکونام نقد شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برخلاف آنچه عنوان می شود هیچ یک از بازیکنان استقلال رقمی را از باشگاه دریافت نکردند،هفته گذشته و در سکوت خبری محض، جواد نکونام موفق شد بخش اعظمی از مبلغ قرارداد خود را دریافت کند.

خزانه باشگاه استقلال به خاطر مشخص نبودن وضعیت اسپانسر این تیم خالی است از این رو هیچ یک از بازیکنان این تیم هنوز مبلغی را بابت قرارداد جدید خود دریافت نکرده اند اما در این بین وضعیت یک نفر با سایرین متفاوت است. سررسید چک فتح الله زاده به جواد نکونام هفته قبل بود که این چک مطابق انتظار برگشت خورد اما حضور کاپیتان تیم ملی در دفتر باشگاه استقلال ورق را به سود او برگرداند.

پس از یک نشست نه چندان طولانی سرانجام نکونام چکی را تحویل گرفت که پای آن را مدیریت بازار موبایل ایران امضا کرده بود.این چک همان روز نقد شد.مبلغ این چک یک میلیاردو 170 میلیون تومان است که 1800 میلیون آن را علی انصاری تقبل کرده و بقیه پول مربوظ به علی فتح الله زاده است. .

به گزارش گل،فتح الله زاده می‌داند بی پولی قادر است پایه های هر تیمی را به لرزه در بیاورد بنابراین او سعی کرده دست کم ارکان اصلی تیمش را راضی نگه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
0
من كه رياضيم خوب نيست اما فكر كنم 1800 ميليون معادل يك ميليارد و 800 ميليون ميشه كه از يك ميلياردو 170 ميليون بيشتر يعني واقعا" همه حساب كتابا تو اين ورزش اينجوريه !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
0
با سلام ، ............فقط نکونام وضعیت خاصی دارد 20 نفر دیگر ول معطلند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
0
سلام ، اگر این پولها ، از بیت المال و حق الناس ، است ، که
هست ، من به عنوان یک شهروند ساده ، راضی نیستم و خواستار عدالت در حقوقها هستم ، این فوتبالیستها ، در نهایت از صبح تا شب ، تمرین کنند . مگر چه کار مفیدی برای این مملکت انجام داده اند و ضمن اینکه بیشترشان هم بیکار هستند و این حقوقها باید سرشکن برای بقیه فوتبالیستهای دیگر هم بشود .. و باید به اندازه ، زحمتشان ، حقوقشان باشد .
یک کارگز ، فرهنگی، کارمند ، کشاورز و تمامی مردم هم زحمت میکشند ، ولی اینطوری حقوق نمی گیرند و این نقص قانون را در جامعه ما می رساند . و اینکه عدالت ، به هیچ عنوانی برقرار نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
0
هنر نکو نام چی هست که بقیه ندارند . از صبح تا شب تو چمن میدوند و حال میکنند .غذای مرتب و رژیم های مخصوص و حمام و رفاه و امانات و اخر سر هم نتیجه گیری در بازی ها صفر است . والله این پول های حق الناس را اینقدر مفت از دست ندهید خدا را خوش نمی اید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
0
0
با سلا
مگر این آقایان چکار میکنند که انقدر پول میگیرند. چقدر هزینه برای اینکار صرف کرده اند ؟ نه این است که این آقایان فقط وقت جوانهای ما (یعنی نیروی کار، مغز علمی جامعه، هزینه آنها ) را میگیرند. یک معلم ساده با ماهی یک میلیون تومان هم به جوان درس میدهد و او را باسواد میکند در تمام عمر کاری خود ، به اندازه یک فصل این اقا پول نمی گیرد. به حضرت عباس قسم، این پولها حرام است و می بایست صرف روستاههای محروم، جاده های خراب، خانواده های بی سرپرستو غیره شود. چه کسانی که این پولها را میدهند و همچنین کسانی که میگیرند گناهکار هستند. یک نکته دیگر را عرض کنم، هرچند بعضی از دوستان ورزشکار ناراحت میشوند ولی این ورزش نیست این قبیل ورزشکاران، ورزشکار نیستند اینان چپاولگر بیت المال هستند.
ما در این کشور خانوادههای داریم که روزی 10 هزار تومان درامد ندارندآ ایا این است اسلام ناب محمدی. کدام یک از این ورزشکاران میلیاردی نماز و روزه و زکات میدهند.؟؟؟
شما را بخدا بیت المال را صرف اینگونه قمارها که هیچ بردی در ان نیست نکنید تا عذاب الهی برما نازل نشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
0
0
معلوم نیست باکدوم مجوزعقلی وشرعی این همه پول ازبیت المال به یک نفرفوتبالیست داده میشود ماکه ازنظر شرعی راضی نیستیم وبانیان امرمسئول پاسخگوئی شرعی موضوع میباشند
درکشورهایدیگر که فوتبال حرفه ای دارند پولهای صرف شده درفوتبال ازبیت المال نیستند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین