کد خبر: ۱۶۹۰۹۷
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۴

سرقت از مسافران با بيسکويت مسموم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ مهابادي صبح امروز از دستگيري سارق حرفه اي که ضمن تعارف بيسکوييت مسموم به مسافران اتوبوس هاي بين شهري تهران- قم پس از بيهوش نمودن آنان اموالشان را به سرقت مي برد،خبر داد. 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ عبدالرضا مهابادي سرپرست سرکلانتر دهم فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار ما از دستگيري سارق حرفه اي که ضمن تعارف بيسکوييت مسموم به مسافران اتوبوس هاي بين شهري تهران- قم پس از بيهوش نمودن آنان اموالشان را به سرقت مي برد[،خبر داد و افزود:متهم پس از دستگيري جهت کشف ساير جرايم و شناسايي مالباختگان ديگر به پايگاه نهم پليس آگاهي منتقل شده است.

اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:چند روز گذشته فردي سراسيمه به كلانتري 171 مصطفي خميني مراجعه كرد و به ماموران گفت:از ميدان هفتاد و دو تن قم به مقصد تهران سوار اتوبوس شدم دقايقي بعد مسافر جواني در کنار من نشست،هنوز چند دقيقه اي از مسير را طي نکرده بوديم که مرد جوان به من يك عدد ويفر تعارف کرد که پس از خوردن بيهوش شدم.

مهابادي عنوان داشت:شاكي كه " صادق" نام داشت در ادامه افزود زمانيكه در تهران به هوش آمدم متوجه شدم 2 دستگاه تلفن همراه و 150 هزار ريال وجه نقد از من به سرقت رفته است.من نيز از آنجايي که گمان مي کردم به احتمال قوي سارق در عوارضي قم پياده شده باشد بلافاصله از اتوبوس پياده شده و به جستجوي وي پرداختم که خوشبختانه دقايقي قبل متهم را در نزديكي عوارضي قم مشاهده كردم.

سرپرست سركلانتر دهم ادامه داد: ماموران بعد از گرفتن مشخصات ظاهري متهم بلافاصله جهت شناسايي و دستگيري سارق که گمان مي رفت هنوز چندان از محل دور نشده باشد، وارد عمل شده و پس از گشت زني و اجراي طرح مهار پس از گذشته حدود نيم ساعت موفق شدند متهم را در حاليکه داشت سوار يک دستگاه اتوبوس بين شهري مي شد، شناسايي و دستگير کنند.

سرهنگ مهابادي تصريح کرد:" متهم که "حميد رضا " نام داشت در ابتدا از هر اتهامي خود را مبري مي دانست اما هنگامي که با مالباخته در کلانتري روبرو شد به جرم خود معترف شد و اظهار داشت:معمولاً طعمه هاي خود را از بين مسافران شهرستاني انتخاب مي کنم و ضمن ايجاد رابطه دوستي با آنان در فرصتي مناسب ضمن تعارف بيسکوييت مسموم آنها را بيهوش کرده و پس از ربودن اموالشان در بين راه پياده شده و دوباره سوار بر اتوبوس ديگري مي شوم و به مسير خود ادامه مي دهم.

گفتني است، در بازرسي از اموال متهم، سه بسته بيسکويت كه به طرز ماهرانه اي بازگشايي و مجدداً بسته بندي شده بود كشف شد،ماموران نيز متهم را به همراه مالباخته و پرونده اي که در اين رابطه تشکيل يافته براي بررسي تخصصي تر و کشف ساير جرايم و شناسايي ديگر مالباختگان در اختيار کارآگاهان پايگاه نهم پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ قرار دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین