کد خبر: ۱۶۹۱۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۵

چک: بوفون و کاسياس بهترين دروازه بانان دنيا هستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: چک در صحبتهايي که در وب سايت رسمي يوفا منتشر شد گفت: « من شخصا بوفون و کاسياس را تحسين مي کنم. آنها در طول ده سال اخير، روند با ثباتي داشته و عملکرد فوق العاده اي را در تيم هاي باشگاهي و تيم هاي ملي شان به نمايش گذاشته اند.به همين خاطر است که آنها جزو بهترين دروازه بانان دنيا هستند.» 

پتر چک، دروازه بان باشگاه چلسي در صحبتهايي به تمجيد از جانلوئيجي بوفون و ايکر کاسياس پرداخته و اعلام کرده که اين دو دروازه بان، بهترين دروازه بانان دنيا هستند.

چک فصل گذشته نقشي پررنگ در قهرماني تيمش در رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا داشت و در بازي فينال مقابل بايرن مونيخ مهارهاي فوق العاده اي رابه اجرا گذاشت و حالا اعلام کرده که دروازه بانان رئال مادريد و يوونتوس او را به شدت تحت تاثير قرار مي دهند.

چک در صحبتهايي که در وب سايت رسمي يوفا منتشر شد گفت:« من شخصا بوفون و کاسياس را تحسين مي کنم. آنها در طول ده سال اخير، روند با ثباتي داشته و عملکرد فوق العاده اي را در تيم هاي باشگاهي و تيم هاي ملي شان به نمايش گذاشته اند.به همين خاطر است که آنها جزو بهترين دروازه بانان دنيا هستند.»

چک ادامه داد:« اوليور کان، پيتر اشمايکل و ادوين فان در سار هم در روزهاي ابتدايي فوتبالي ام مرا به شدت تحت تاثير قرار مي دادند. هريک از آنها، نکته تاثيرگذاري داشت ، چرا که هريک از آنها ويژگي هاي متفاوت و خاص خودش را داشت. بعد از آن بود که بوفون ظهور کردو همه چيز را تغيير داد.»

به گزارش عصر انلاین، دروازه بان موفق چلسي درادامه صحبتهايش به تمجيد از کاسياس پرداخت و گفت:« بعد از آن، کاسياس خيلي هيجان انگيز بود. او در سن 17 يا 18 سالگي، بازي اش را در رئال ، يکي از بهترين تيم هاي تاريخ دنياي فوتبال، آغاز کرد. در آن زمان من با خودم گفتم:" خب، اگر او مي تواند در اين سن و سال خيلي کم براي تيم بزرگي بازي کند، پس سن و سال يک مانع بزرگ نيست. پس هيچ دليلي ندارد که من نتوانم اين کار را بکنم.»

چک در سال 2004 از استادو رن به چلسي منتقل شد و از آن زمان تاکنون در بيش از 250 بازي ليگ برتر براي اين تيم به ميدان رفته است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین