کد خبر: ۱۶۹۱۲۳
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰

درآمد تبلیغات در جیب استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در نشست پیش از ظهر امروز که با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، احمد رسولی‌نژاد رئیس هیئت مدیره استقلال، توفیق کابلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی و خاک‌کار معاون شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در محل دفتر معاون معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌‎های وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، در خصوص درآمدزایی این دو باشگاه بحث و تبادل نظر صورت گرفت. علی فتح الله زاده به دلیل حضور نداشتند در تهران، در این جلسه غایب بود.

بر این اساس مقرر شد تمام درآمد تبلیغات محیطی ورزشگاه آزادی و ورزشگاه تختی در زمانیکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس میزبان هستند و پیش از این به سازمان لیگ برتر اختصاص داشت، بطور کامل به حساب این دو باشگاه پرطرفدار تهرانی واریز شود.

احمد رسولی نژاد ضمن تائید این مطلب به خبرنگار مهر گفت: این رقم بسیار بالایی خواهد بود که هنوز مورد محاسبه قرار نگرفته‌ است. این مبلغ می‌تواند کمک زیادی برای حل مشکلات مالی این دو باشگاه دولتی که تحت پوشش وزارت ورزش و جوانان هستند، باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
1
0
سلام ، ایکاش برای این دفعه ، سود و تبلیغات را برای زلزله زدگان ، می گذاشتند و به طور دسته جمعی ، قبل از برگزاری
مسابقات ، طبق اطلاعیه ای ، فروش بلیط ها را هم اضافه میکردند و به نفع مردم زلزله زده ، بازی می کردند .
البته ، الان هم دیر نیست و می توانند چنین کاری انجام دهند .
و این برای وجهه هر دو تیم ، خیلی قشنگ و آبرومندانه است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
1
0
این خیلی نادرسته . حق سایر تیمها ضایع میشه .کاش بازی بقیه تیمها رو هم پخش زنده کنند تا اونها هم تبلیغات کنند . وقتی تلویزیون فقط بازی مسخره این تیمهارو پخش میکنه بقیه تیمها چه کار کنند؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین