کد خبر: ۱۶۹۱۸۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۶

بچه دزدی که عاشق سیندرلا بود+عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قبل از اينكه اسم او را بداني با ديدن چهره‌ا ش بي‌اختيار به ياد بازيگري نام آشنا مي‌افتي. از سن 8 سالگي بازيگري را شروع كرد در فيلم زيباي دزد عروسكها. اين شروع فعاليت‌هاي هنري مهراوه است. در دوران كودكي خوش اخلاق و خندان بود و توسط پدرش به داوود ميرباقري معرفي شد ودر سريال امام علي(ع) هم بازي كرد.

ساكن خيابان پاسداران تهران است. در نمايش« يك زن، يك مرد» كه توسط مادرش كارگرداني وتوسط پدرش تهيه شد با خواهرش همبازي بود، دوست دارد بيشتر شنونده باشد تا گوينده و معتقد است خانم‌هاي بازيگرسينماي ايران سرمايه‌هاي با ارزشي هستند. در ادامه صحبت‌هايش بيشتر با اين هنرمند آشنا مي‌شويم؛

از چگونگي شروع فعاليت‌تان برايمان بگوييد.

بازيگري را از تئاتر شروع كردم كه در سال 81 يك كاري را روي صحنه برديم و چند سال بعد به صورت رسمي وارد كار بازيگري شدم. تمام نقش‌هايم را تا به امروز دوست داشته و با آنها همذات پنداري كرده‌ام تا به امروز كه نتيجه خوبي از همه آنها گرفتم. 

چگونه عشق و علاقه‌تان به بازيگري شكل گرفت؟

مثل تمام بازيگران عشق و علاقه‌ام از دوران كودكي شكل گرفت. با وجود پدر و مادري هنرمند حتما فرزنداني هنرمند به جامعه تحويل داده مي‌شود. من هم يكي از همان خانواده‌ها . بازيگري در خانه ما ذاتي است. مثل همه هنرمندان دوست داشتم يك هنرپيشه محبوب باشم، نمي‌دانم محبوب هستم يا نه اما هنرمندم.

مدتي بود كه از شما بي‌خبر بوديم تا اينكه ديديم در سريال « خداحافظ بچه» ايفاي نقش نموديد . مختصري برايمان توضيح دهيد.

وی به رسالت گفت: مسائل و مشكلاتي فعلا برايم پيش آمده كه بهتر ديدم كار نكنم، معمولا وقتي آدم بيكار مي‌شود خيلي بهتر مي‌تواند فكر كند ودوباره نگري كرده و به كارهاي گذشته‌اش بنگرد و براي آينده خودش نيز برنامه‌ريزي كند، ناچار تصميم گرفتم در اين سريال كه مناسبتي هم بود ايفاي نقش كنم. از فيلمنامه خوشم آمد وبهتر ديدم ليلاي اين نقش را بازي كنم.

همبازي بودن با آقاي حقيقت دوست چگونه است؟

شخصيتي آرام همراه با كمي شيطنت. انساني فوق العاده مهربان ودل رحم است. من به‌عنوان يك بازيگر دوست داشتم كه با آقاي حقيقت دوست بازي كنم و اميدوارم دوباره بتوانم با اين هنرمند همبازي شوم.

وقتي نقش ليلا را بازي مي‌كردي چه حسي داشتي؟

ليلا، زن مهرباني بود كه همه چيز را در وجود يك فرزند مي‌ديد. نقش ليلا حس خوبي به من داد. با وجود اينكه مجردم اما احساس مي‌كنم تمام بچه‌هايي كه در سريال هستند فرزندان خودم هستند. ليلا حس بودن به من مي‌دهد. وقتي يكي از بچه‌ها را در آغوش مي‌گيرم انگار تمام وجود خودم است . در كل حس خوبي به من داد. حس نفس كشيدن و بودن.

تا به‌حال شده از برنامه‌هاي خودتان انرژي بگيريد؟

اولين كار بازيگري‌ام را كه شروع كردم جالب اينكه زمان تماشا كردن خودم خيلي انرژي مي‌گرفتم و خوشحال مي‌شدم اما ديگر برايم عادي شده .

زندگي كردن در خانواده‌اي هنرمند چگونه است؟

من در يك خانواده هنرمند به دنيا آمدم. شايد زندگي ما هنرمندان با آدم‌هاي عادي كمي فرق مي‌كند، تمام كارها و حرف‌هايمان هنري است و من خيلي دوستشان دارم.

حاشيه زياد برايتان درست مي‌كنند؟

اين را قبول دارم كه جزء آن دسته از بازيگراني هستم كه شايعه و حاشيه‌هاي زيادي برايم ساخته‌اند. در كل هر چيزي را كه به شخصيت و چهره‌ام ضرر بزند شايعه و حاشيه مي‌دانم. اصلا قضيه شايعه سازي براي من مهم نيست، حرف و حديث زياد است، پس نبايد به اين حرف‌ها گوش كرد.

چقدر به الگو برداري اعتقاد داريد؟

الگوبرداري در اين عرصه بد نيست به شرطي كه تقليد نشود. درست است كه اولين گام بازيگري با تقليد شروع مي‌شود چه تقليد صدا و چه تقليد فيلم‌ها، ولي اين بايد بعدها تبديل به ابتكار و ابداع شود، نه چيز ديگر.

بزرگترين تفريح شما؟

اگر فرصت داشته باشم حتما به سفر مي‌روم. فرقي نمي‌كند داخل كشور يا خارج از كشور.

شخصيت كارتوني مورد علاقه شما چه
شخصيتي است؟


سيندرلا و خيلي از كارتون‌هاي آن زمان دوران كودكي‌ام. من خيلي كارتون دوست داشتم. الان هم اگرفرصت كنم حتما نگاه مي‌كنم.

تا به حال چه در عرصه زندگي و چه كار احساس ناتواني كرده‌ايد؟

شايد. آن‌قدر مشغول كار هستيم كه نمي‌دانيم چه موقع تواناييم و چه موقع ناتوان. اما بايد بدانيم كه آدم وقتي كاري را نمي‌تواند انجام بدهد تنها احساس ناتواني مي‌كند.

اگر بدانيد يك ساعت ديگر بيشتر زنده نيستيد چه كار مي‌كنيد؟

قطعا فرصتي براي انجام كار خاصي نيست ، فقط با آنهايي كه دوستشان دارم خداحافظي مي‌كنم و فكر مي‌كنم آماده شدن براي پذيرش اين موضوع دشوار است چرا كه بايد از زندگي‌اي كه به آن عادت داريم جدا شويم و پا به محيطي ناشناخته بگذاريم.

كارهاي طنز را بيشتر دوست داريد يا جدي را؟

فرقي نمي‌كند. هر كاري كه بيننده از آن بيشتر خوشش بيايد و دوستش داشته باشد بيشتر استقبال مي‌كنم.

آدم سرسختي هستيد يا انعطاف‌پذير؟

زياد انعطاف پذير نيستم در بعضي مسائل چرا ، مثلا در محيطي مثل كارم سعي مي‌كنم خودم را با شرايط سازگار كنم اما در كل آدم انعطاف پذيري نيستم.

آينده سينما و تلويزيون را چطور مي‌بينيد؟

همه چيز رو به پيشرفت است اما اگر همين‌طوري چشم باز كنيم و اطرافمان را ببينيم احساس مي‌كنيم كه حركتي انجام نمي‌شود ولي پيشرفت دارد به وجود مي‌آيد. در امر گريم و فيلمبرداري و صداي سر صحنه تحول صورت گرفته است و اميدواريم بهتر از اين شود.

باشگاه خبرنگاران {$old_album_169189}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین