کد خبر: ۱۶۹۳۴۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۰

بازی با گالاتاسرای در اردوی تركيه قطعی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرپرست تيم فوتبال راه‌آهن خبر داد: بازی با گالاتاسرای در اردوی تركيه قطعی شد.

به گزارش ایسنا، اسد فلاح درباره اردوي تيم فوتبال راه‌آهن در تركيه توضيح داد: پس از كسب سه امتياز بازي برابر سايپا با روحيه و آرامش خوبي به تعطيلات ليگ مي رويم و اردوي خارج از كشور را برگزار خواهيم كرد.

وي افزود: از شنبه هفته‌ آينده در كشور تركيه و شهر استانبول تمريناتمان را آغاز مي‌‌كنيم و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. يكشنبه دو هفته‌ بعد به ايران باز مي‌گرديم. همچنين در اين اردو با تيم گالاتاسراي بازي تداركاتي انجام مي‌دهيم و سعي داريم با يك تيم ديگر هم كه احتمالا از بين دو تيم بشيكتاش و فنر باغچه خواهد بود، بازي كنيم.

سرپرست تيم فوتبال راه‌آهن همچنين با اشاره به اين كه در تركيه مذاكراتي را نيز با باشگاه‌هاي مطرح اين كشور خواهند داشت، افزود: كادر مديريت باشگاه راه‌آهن در نظر دارد تا طي مدتي كه تيم فوتبال در تركيه تمرين مي‌كند، با باشگاه‌هايي همچون فنر باغچه ، بشيكتاش و گالاتاسراي مذاكراتي را داشته باشد كه مطمئنا تعامل ما با اين باشگاه‌ها بهره هاي زيادي براي فوتبال ايران خواهد داشت.

فلاح همچنين درباره پيروزي روز گذشته راه‌آهن برابر سايپا و قرار گرفتن اين تيم در رده دوم جدول، اظهار كرد: اين اولين برد خارج از خانه ما و اولين شكست خانگي سايپا بود كه منجر به صعود چشمگير ما در جدول شد. در اين بازي ما چند مصدوم داشتيم و بازي سنگيني را مقابل سايپا انجام داديم، اما سعي كرديم روند مطلوبمان را حفظ كنيم. دو تيم در نيمه اول قدرت برابري داشتند، اما در نيمه دوم با تدابيري كه آقاي دايي اتخاذ كردند، توانستيم قدرت تيمي خودمان را براي رسيدن به سه امتياز به معرض نمايش بگذاريم.

فلاح ادامه داد: بازيكنان در نيمه دوم با دوندگي بيشتر و كار گروهي بهتر خواسته‌هاي علي دايي را در زمين بازي پياده كردند و ما توانستيم به سه امتياز شيرين دست پيدا كنيم. همچنين به خاطر خشونت مهاجم حريف مجبور بوديم سومين تعويضمان را در دقيقه 70 انجام دهيم و چون ابراهيم كريمي دچار مصدوميت شد، يك تعويض اجباري انجام داديم. كريمي نيز از ناحيه سر آسيب ديد و به صورت نيمه بيهوش به بيمارستان منتقل شد كه خوشبختانه پزشكان با معالجات و گرفتن سي تي اسكن خطر را برطرف كردند.

وي در ادامه ضمن بيان اين مطلب كه راه‌آهن شخصيت تيمي‌اش را پيدا كرده است، مطرح كرد: راه‌آهن با بهره گيري از مديريت، كادر فني و بازيكنان با همت و مجربي كه دارد، ليگ دوازدهم را تحت تاثير نام و جايگاه خود قرار داده است. سهامداران اصلي باشگاه و آقاي زنجاني رييس هيات مديره باشگاه و آقاي رييسي كيا مديرعامل باشگاه نهايت تلاششان را به كار گرفتند تا تمام امكانات و تمهيدات لازم را براي پشتيباني تيم مهيا كنند. همچنين نبايد از نقش موثر آقاي دايي به سادگي گذشت. 

او همان طور كه در دوران بازيگري‌اش اسطوره بود، در حرفه مربيگري هم از همه لحاظ حرف اول را در ليگ مي‌زند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین