کد خبر: ۱۶۹۸۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۶

سعید احمدی طلایی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پیروزی احمدی در پیکار نهایی و شکست مهدیزاده در مبارزه فینال باعث شد تا جمع مدال‌های ایران در پایان چهارمین مرحله از لیگ جهانی کاراته به عدد 11 برسد. 

به گزارش مهر، در پایان این رقابتها که روز شنبه در استانبول آغاز شده بود تیم ملی کشورمان به یک نشان طلا و یک نقره دیگر دست پیدا کرد. در وزن 67- کیلوگرم سعید احمدی تنها مدال طلای تیم کشورمان را به خود اختصاص داد. وی که با شکست " فرناندو گوئرا" از شیلی، "مرگن کالجابوف"، "ویاچسلاو" و " آلبرت بودایف" هر دو از روسیه راهی دیدار نهایی این وزن شده بود در فینال "ویگن آنیان" از ارمنستان را نیز پس از تساوی 2 بر 2 در وقت قانونی با رای داوران شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

همچنین امیر مهدی زاده در وزن 60- کیلوگرم که موفق شده بود با پشت سرگذاشتن نمایندگان ترکیه، روسیه، شیلی و علیرضا اجدادی از کشورمان راهی دیدار نهایی شود در مبارزه برای کسب مدال طلا در مبارزه نهایی به مصاف "کالوین کالین" نایب قهرمان جهان از لیتوانی رفت و 4 بر یک بازنده تاتامی را ترک کرد و به مدال نقره رسید.

در نهایت نیز تیم ایران با کسب یک نشان طلا توسط سعید احمدی، 4 مدال نقره امیر مهدی زاده، علی فداکار، سامان حیدری و تیم کاتای بانوان (مهسا افسانه، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور) و شش برنز علیرضا اجدادی، مازیار الهامی، سعید فرخی، ابراهیم حسن بیگی، فرید حقیقی و نسرین دوستی به کار خود در این مسابقات پایان داد.

ضمن اینکه محمدرضا بخشی لو،هامون درفشی پور، جاسم ویشگاهی، حمیده عباسعلی، ذبیح اله پورشیب، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده و مهسا افسانه در کاتای انفرادی بانوان از رسیدن به مدال بازماند.

چهارمین مرحله از لیگ جهانی کاراته وان ترکیه با حضور 315 کاراته کا از 47 کشور روز شنبه در سالن المپیک شهر استانبول آغاز و عصر امروز یکشنبه به پایان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین