کد خبر: ۱۶۹۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۸

بازیگر نقش رئیس جمهور آمریکا+عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این بازیگر در حال انجام مذاکرات نهایی با تهیه‌کنندگان این فیلم برای بازی در این نقش شرح‌ حال گونه پرسروصدا است.

قصه فیلم در دوران جنگ سرد بین آمریکا و اتحاد شوروی سابق و در زمانی اتفاق می‌افتد که روابط سیاسی بین دو کشور به حداقل خود رسید.

فیلم‌نامه «ریکاویک» را کوین هود نوشته و حال و هوایی تاریخی دارد.

در همین مکان بود که رونالد ریگان رئیس جمهور وقت آمریکا (که منتقدانش او را فردی جنگ‌طلب معرفی می‌کنند) با میخائیل گورباچف رهبر شوروی ملاقات کرد.

این ملاقات مهم سیاسی در سال ۱۹۸۶ صورت گرفت و اهل سیاست می‌گویند این دیدار نقطه پایانی بر جنگ سرد بین دو کشور بود.

تهیه‌کنندگان فیلم هنوز بازیگر نقش میخائیل گورباچف را انتخاب نکرده‌اند و احتمال زیادی وجود دارد یک بازیگر روس این نقش را بازی کند.

مایک نیول فیلم‌ساز انگلیسی و سازنده هری پا‌تر و گوله آتش برای کارگردانی این درام سیاسی و پرتنش دعوت به همکاری شده است.

بحث تولید «ریکاویک» از چند سال قبل مطرح بوده است و حتی یک بار ریدلی اسکات قرار شد آن را جلوی دوربین ببرد.

اما در حال حاضر این فیلم‌ساز (که ماه قبل درام علمی- تخیلی و پرفروش «پرومتوس» را روی پرده سینما‌ها داشت) فقط مدیر تولید آن خواهد بود.

مایکل داگلاس که با ژانر سینمای سیاسی بیگانه نیست و تعدادی فیلم در این ژانر تهیه و بازی کرده، هم‌اکنون مشغول بازی در یک فیلم شرح حال گونه دیگر است.

این فیلم سینمایی که برای نمایش در تلویزیون آماده می‌شود «لیبرنس» نام دارد و داگلاس در آن در نقش لیبرنس نقاش قدیمی ظاهر می‌شود.

استیون سودربرگ فیلم‌ساز مستقل کانادایی، کارگردانی این فیلم سینمایی تلویزیونی را به عهده دارد.

داگلاس می‌گوید با دیدگاه‌های جنگ‌طلبانه رونالد ریگان مخالف است، ولی به عنوان یک بازیگر سعی می‌کند نقش خود را به درستی بازی کند.

منتقدان سینمایی این فیلم را با «بانوی آهنین» مریل استریپ مقایسه می‌کنند که این بازیگر با وجود مخالفت با دیدگاه سیاسی مارگارت تاچر در نقش این زن سیاستمدار انگلیسی ظاهر شد. {$old_album_169864}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین