کد خبر: ۱۶۹۹۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱

زن اول قربانی زن دوم شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ رضا احمدی رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نهم خرداد امسال مأموران کلانتری 14 علوی از طریق تماس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع یک فقره مرگ مشکوک در یکی از بیمارستان‌های شهر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه مأموران با حضور در بیمارستان دریافتند که مقتول زنی 47 ساله به نام سکینه است که توسط خانواده‌اش به بیمارستان منتقل و علی‌رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست می‌دهد گفت: ار آنجایی که هیچگونه آثار ضرب و شتم یا درگیری در بدن مقتول مشهود نبود، جسد این زن میانسال برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، پزشکان این سازمان علت فوت وی را فشار بر عناصر حیاتی گردن گزارش کردند که با تأیید قتل سکینه، پرونده برای بررسی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه ضمن بازدید از محل وقوع حادثه از خانواده مقتول به خصوص شوهرش تحقیق کردند که در جریان پرس‌وجو به حالات روانی و اظهارات ضدونقیض شوهر وی به نام شکرخدا مشکوک و نامبرده با هماهنگی مقام قضایی بازداشت شد.

احمدی با ببان اینکه شکرخدا در بازجویی‌های فنی و پلیسی و ارائه مدارک مستند به ناچار لب به اعتراف گشود گفت: وی در اعترافات خود صراحتاً به قتل همسرش اقرار و انگیزه خود برای درگیری با مقتوله را به دلیل اختیار کردن زن دوم بیان کرد.

به گزارش فارس،وی افزود: متهم به همراه پرونده تشکیل شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
0
0
سلام خانم های محترم که بعنوان زن دوم و یا هرعنوان دیگری آشیانه دیگری خراب میکنید مطمین باشید هیچ کس از اینکه روی خرابه خانه کسی برای خود زندگی بسازد خیر
نمی بیند خانمی که شما با وسوسه مردی را وادار کرده ای
دست به جنایت بزند اینرا بدان حال که او بعنوان قاتل تحت
تعقیب است ولی اگر غیر از این بود وشما همسر او بودی
بدون بروبرگرد چند صباح دیگر بخاطر هوس بازی شمای خانه
خراب کن را هم بخاطر دیگری قربانی میکرد باورکنید کسی
که باد بکارد بدون تردید طوفان درو خواهد کرد کمی انصاف
ووجدان داشته باشید اگر زنها دنبال مرد متاهل نباشند هیچگاه چنین فجایعی بوقوع نمی پیوند
آفتات استدعا دارم سانسور نفرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
0
0
ما مثل شتر مرغیم قوانین ما نه اسلامی و نه غربی است اگر چندهمسری مثل دیگر کشورهای اسلامی آزاد بود کسی بخاطر زن دیگر زنش را نمیکشت ل
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین