کد خبر: ۱۶۹۹۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۷

اعتراض ریاحی به حکم اعدام مه‌آفرید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامعلی ریاحی تصریح کرد: «مه‌آفرید خسروی» مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه‌گذاری امیر منصور آریا به اتهام اخلال در نظام اقتصادی مفسد فی‌الارض شناخته و به اعدام محکوم شده است. وی از صدور حکم اعدام برای متهم ردیف دوم این پرونده نیز خبر داد. 

وکیل «مه‌آفرید خسروی» متهم اصلی پرونده فساد بزرگ مالی گفت که موکلش به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به اعدام محکوم شده است.

به گزارش فارس، غلامعلی ریاحی اظهار داشت: صبح امروز احکام موکلانم از سوی دفتر شعبه یک دادگاه انقلاب تهران به من ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: «مه‌آفرید خسروی» مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه‌گذاری امیر منصور آریا به اتهام اخلال در نظام اقتصادی مفسد فی‌الارض شناخته و به اعدام محکوم شده است.

ریاحی همچنین گفت که موکلش به رد مال به بانک‌‌ها معادل 2 هزار و 850 میلیارد تومان و پرداخت یک چهارم این مبلغ به عنوان جریمه به دولت محکوم شده است.

وکیل متهم ردیف اول پرونده فساد 3 هزار میلیاردی که وکالت مسئول حقوقی و وکیل شرکت توسعه سرمایه‌گذاری امیرمنصور آریا را هم برعهده دارد، از صدور حکم اعدام برای متهم ردیف دوم این پرونده نیز خبر داد.

به گفته ریاحی دیگر محکوم به اعدام پرونده فساد بزرگ مالی مسئول امور مالی شرکت امیر منصور آریاست که وی نیز مانند دو متهم قبلی مفسد‌فی‌الارض شناخته شده است.

وکیل «مه‌آفرید خسروی» در پایان گفت که بر اساس قانون 20 روز از تاریخ ابلاغ حکم برای اعتراض به رای صادره در دیوان عالی کشور مهلت دارد که پس از مشورت موکلانش در این خصوص اقدام خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
0
0
به نام خدا ، مایه بسی ناراحتی است که انسان بخواهد اینگونه قضاوت کند ، ولی به عقیده اینجانب ، کسانی که خیانت به حق مردم ( حق الناس ) کرده اند ، حالا یا اعدام و یا حبس ابد ، به جا است، ولی خانواده های آنها ، هم ، در صورت اطلاع داشتن از جنایات این مجرمان ، باید محکوم شوند و تمامی مالهای مردم از آنان ، گرفته شود و نه اینکه ، بخواهند با مال مردم ، بروند آنور دنیا و به اصطلاح ، خوش باشند .
بیشتر این مجرمین ، انسانهای بی اراده و بی نقشی در زندگی می باشند ، که اسیر وسوسه های فرزندان و همسران خود ، اینگونه خیانتها را مرتکب می شوند و اینجاست که فرزند ، مایه آزمایش انسان می شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
0
0
هر روز پرونده ابعاد تازه ای به خود می گیرد و افراد جدیدی درگیر می شوند... با اعدام یکی دو نفر (چه درست چه نادرست) صورت مساله پاک نمی شود... سرشاخه ها هنوز هستند و هیچکس یایای آن نیست که حتا اسمی از ایشان ببرد... خاوری هم که به باختر پناهنده شده....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
0
0
سلام ، قابل توجه دوست عزیزی که نوشته سرشاخه ها هنوز
هستند .
اگر ایمان واقعی به خداوند داشته باشیم و بدانیم که دزدی و خیانت به حق مردم ( حق الناس ) ، پیش خداوند و مردم ،
قابل بخشش نیست ، انشاءالله که این سرشاخه ها را باد شدید و خدایی ، با آه و نفرین و موج منفی مردم ، خواهد زد . یعنی
چنان دنیا حساب و کتاب دارد ، که به اندازه دانه ای خردل ، چه بدی و چه خوبی ، در پیش خداوند گم نمی شود .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین