کد خبر: ۱۷۰۲۰۶
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳

آخرین آمار ناباروری زوج ها در ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیزدهمین کنگره ناباروری و علوم تولید مثل و هشتمین کنگره سلول‌های بنیادی با حضور محققان از 35کشور دنیا برگزار شد.

دکتر مرضیه ابراهیمی - دبیر علمی هشتمین کنگره سلول‌های بنیادی در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این کنگره را برقراری پل ارتباط میان علوم پایه و علوم بالینی دانست و افزود: در حال حاضر در کشور 20 درصد زوج‌ها و در دنیا 10 تا 28 درصد زوج‌ها نابارور هستند که با توجه به شرایط کشور تحقیقاتی در زمینه ایجاد راه حل‌های جدید برای رفع این مشکل اجرا شده است.

وی با اشاره به ایجاد و راه اندازی پژوهشگاه رویان اظهار داشت: در حال حاضر این پژوهشگاه به عنوان یک مرکز مرجع برای درمان ناباروری شناخته شده است و بیمارانی از کشورهای آمریکا، آلمان و انگلیس برای درمان به این مرکز مراجعه می‌کنند.

به گزارش مهر،ابراهیمی همچنین با اشاره به درمان بیماری‌های صعب العلاج با استفاده از سلول‌های بنیادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیماری‌هایی چون سرطان، آسیب‌های نخاعی و مشکلات کبدی راه‌حل‌های دارودرمانی دارد ولی درمانی قطعی برای آنها وجود ندارد که با استفاده از سلول‌های بنیادی راه حل درمانی برای مداوای مداوم این بیماری‌ها پیشنهاد می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
0
0
با سلام خسته نباشيد با اين اخبار دادنتون پژوهشگاه رو بدون آدرس يا حتي هيچ نام و نشاني معرفي كردين؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
0
0
تهران، بزرگراه رسالت، خیابان بنی هاشم شمالی، کوی حافظ صندوق پستی 148- 16635 info@royaninstitute._org
اينم آدرس: چرا نارحتي؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین