کد خبر: ۱۷۰۵۱۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۳

عامل قتل عام مسلمانان میانمار/ عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حدود يك ميليون مسلمان در ميانمار، به دور از هر گونه رحم و رأفت بشری به نمونه بارز مستضعفان در زمين كه منتظر عدالت هستند، تبديل شده اند و تعداد آوارگان مسلمان اين كشور بر اساس آمارهاي اعلام شده به 700 هزار نفر می رسد.

در حاليكه برآوردهای رسانه های منطقه ای از كشته شدن حدود 20 هزار نفر در جريان كشتارهاي مداوم در ميانمار خبر مي دهند و در سايه سانسور و ابهامي كه در اين كشور آسيايي حكمفرماست، نمی توان از وضعیت این قشر مظلوم به خوبی مطلع شد، اما به نظر می رسد دولت میانمار هم کم کم تسلیم فشارهای افکار عمومی و اعتراض مسلمانان جهان برای پایان دادن به این قتل عام خواهد شد.

اکنون پارلمان ميانمار روز جمعه با پيشنهاد رئيس جمهور مبني بر معرفي 12 فرد جديد براي احراز سمت هاي وزارتخانه اي در كابينه اين كشور موافقت كرد که يكي از اين دوازده فرد جديد، واي ليووين است كه براي احراز وزارت دفاع معرفي شده است. واي ليووين جايگزين ژنرال هلا مين خواهد شد .

هلامین همان فردی است که گفته می شود کشتارهای مسلمانان با نظارت و فرماندهی وی انجام شده و طی ماههای گذشته، دیدارهایی نیز با مقامات آمریکایی از جمله "درک میشل" فرستاده ویژه دولت آمریکا داشته است که به نظر می رسد با توجه به نزدیکی ناگهانی دولت آمریکا به این کشور، کشتارهای مسلمانان نیز با تایید یا حداقل سکوت منفعل غربی ها همراه بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،هرچند نمی توان درباره این اقدام دولت میانمار با خوش بینی قضاوت کرد اما هرچه هست، این فرمانده از سمت خود کنار رفته و باید امیدوار بود فرمانده جدید به اندازه مسئولان سابق بی رحم نباشد. {$old_album_170510}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
0
0
سال گذشته گشتارهای به مراتب وحشتناکتری بر علیه مسمانان سینگ گیانک چین توسط دولت کمونیست چین انجام شد چرا هیچ صدای از ایران درنیامد؟ حالا چطور شده است؟ آیا خون مسلمان میانماری از سینگ کیانگی رنگینتر است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
0
0
فقط همین رو میدونم که آیندگان ما تف هم نثار روح نسل بی عرضه و بی غیرت ما نمیکنند.خدا شاهده حاضرم بمیرم و این همه ننگ نبینم... .ولی واقعا نمیدونم چیکار کنم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین